Alhamdullilah.....terpersona dengan keindahan ciptaan mu !!! Aku bersyukur
Friday, June 13, 2014
Thursday, June 12, 2014
Wednesday, June 11, 2014
Kesedapan terlampau....
Sambil layan radio era.fm sambil layan popcorn made by garrett....memang asyikkkkk
CaramelCrisp aku belismall je RM14 & Almond CaramelCrisp mix Macadamia CaramelCrisp Large RM24
Made my Day.....
Monday, June 9, 2014
Dalam keta pon jadi Keja
Haaaa anak dara dua orang niii pantang ada peluang..ada jaa benda nak buat tak adik cuit kakak...lps tuuu kakak kacau adik..memang tak sah laaa kalau depa nii bole diam seminit especially sikenit tuu ada jaaa projek dia nak buat....
Ni dalam sambil tunggu papa bawakan abang abang dia gunting rambut dia pulak pon siap bergomoi lagi ngan sikakak dalam keta...
Tuesday, June 3, 2014
Monday, June 2, 2014
It My Birthday......
My bliss, My Sweetest. My heart and my soul. l am truly thankful with what ALLAH has blessed me with. Especially when He gave me you. You complete me dear. With you,
l feel whole.
Thank you for inspiring me to be better. Thank you for being my bestfriend. Thank you for loving me. l am the luckiest wife to you as my lovely gentleman for a husband.Thank u for being so wonderful...l love you with all my heart with the blessing of Allah.
p/s: Yaallah sungguh sungguh aku terlupa hari, ingatkan birthday jatuh on Tuesday so beria ria laa aku update blog ngan title contdown..(haaa nampak sangat tak puas puas nak collect gift) heeee..padahal malam aku update tuu pon memang dah jatuh on myday!!...
Ubi rebus......
Hujan hujan layan ubi rebus memang sangat umphhhh, terbaek sangat.
Kelapa parut dengan daging dendeng, daging tu menag tak kena tapi sebab layankan anak dara siAin yang nak combination cam gitu.... hakak pasrah janji makan sampai abis kalau tak membazir jeee
Daging tuuu tak lee membazir boleh simpan and makan dengan nasi juga.
Jom makan
Sunday, June 1, 2014
Countdown : 2 more day
Dengarlah bintang hatiku - De MEISES
Jun datang lagi ...Alhamdullilah 14 years together and for more years to come... Mcm2 ada. SYUKUR utk semua kegembiraan, kesedihan, kesenangan dan kesusahan. May Allah swt shower us dengan kesabaran, ketaqwaan dan kecukupan dlm iman....As in previous years you treat me this week with love and always allocates your busy schedule for me in conjunction with my day....
"A soul mate is someone who you carry with you forever. It's the one person who knew you and accepted you and believed in you before anyone else did or when no one else would. And no matter what happens, you'll always love him. Nothing can ever change that" by Dawson's Creek
Tuesday, May 27, 2014
Breakfast..magnum almond
Addicted to magnum....sambil layan novel...
Tak sabaq nak fly back to "my syurgaku" haaaa umah aku kat BJ...
Tak sabaq nak fly back to "my syurgaku" haaaa umah aku kat BJ...
Friday, May 23, 2014
Miri:Kuih Ketayap
Puding karemel ...senang mudah yang best tak banyak guna telur...
taruh lam fridge makan sejuk sejuk walla..laju jee lalu kat tekak
selfie bilakebosanan menunggu zidane..
minggu gym!!!!
Thursday, May 22, 2014
Mee Jawa..Awang Mahyan
Sungguh mengoda...port baru buka area Lutong
Kalau special ada ayam goreng tapi sbb aku bukan peminat ayam goreng, maka aku ambil yang biasa jee laaa .
Boleh tahan rasanya, kalau di semenanjung susah nak cari mee jawa macam ni.
Memula makan memang aku tak serik asyik teringin jeeee....tapi aku nii kan jenis cepat bosan so tak lama leeee teringin aku niii...senang nak kuruih lagu niii !!!!!
Friday, May 16, 2014
Selamat Hari Guru 2014
Terima kasih Cikgu..Jasa mu sungguh tak ternilai dalam mendidik anak anak bangsamu...Penat lelahmu terbalas bila melihat kejayaan setiap pelajarmu..
..
..
Aku anak guru....nampak susah payah mak aku...pagi pehi skoll mengajar...petang2 pulak kalau ada aktiviti kena laaa stay back...malam pulak lepas makan malam,yime orang nak tido mula laaa mak aku keluarkan buku rekod (catitan tugas harian - lepas tuu kena antar kat cikgu besar oooo...) ingat cikgu tak dak homework gak kaaaa....semua manual ooo...
Kalau time nak peksa pulak ,kalut aku tengok mak aku buat soalan lepas tuu bila habis semak pulak kertas exam..Masa nii memang best sebab kekadang bila rajin aku minta nak tolong semakkan alahhhhh setakat soalan objektif jaaa lagipon masa tuu mak aku mengajar sekolah rendah jaaaa so ok ok laaa heeee..sambil semak jawapan sambil tengok nama murid.....semua pakat sedap2ooooo lepas tuu siap aku tanya apasal nama aku senang sangat???..apasal tak taruh panjang2???Overkan heee tapi bila sekali mak aku menjeling ..opssss baik aki kunci mulut...cikgu tuuu garang!!!
Banyak sekolah gak laa mak aku mengajar sampai laaa pencen last sekali Sekolah Kebangsaan Kampung Kedah.
Sebagai anak cikgu dan alhamdullilah kakak aku pewaris cikgu...nak harapkan aku nak keja glamour jeee..!!! Jasa semua cikgu memang tak ternilai...berjayanya aku hari ini dengan dorongan dan tunjuk ajar cikgu baik sekolah rendah..sekolah menengah...tapi kita kedua kedua orang tersayang aku telah tiada,semoga arwah mak CIKGU HJH.SITI BUSNAH HJ YUSOF dan kakak aku CIKGU HJH.SHAFINA BT HJ SUDIN ditempatkan dikalangan orang orang yang beriman dan bersoleh...moga syurga tempatmu.
Dan semperna hari ini aku dah siapkan buah tangan buat cikgu anak anak aku...
Godies buat anak anak aku.
Subscribe to:
Posts (Atom)








