Monday, December 30, 2019

Mee Udang Ban Pecah - Parit 30

Haluuuuuu....Asalnya memang aku tak ada rancangan nak pergi ke Ban Pecah. Niat awal nak terus balik KL jaaaa and dah pesan siap siap kat anak dara lunch kt RnR mana mana jee ..alih alih kawan si leed yang tumpang bg tahu montel and lambut nak lunch area ban pecah - mee udanh ...so here we are.

Sementara menunggu makanan sempat laa aku snap gambar gambar bot ni  and yang bestnya sempat laa lambut and montel beli ketam fresh fresh ngan ikan senangin mak ooo besar kot tapi yang bestnya MURAH gila. Ketam baru sekilo RM20 nala punya besar ..dapat laa habuan dalam 7 ekor...perh aku tak membeli sebabnya malas nak pikir nak letak dlam mana nanti...tp sampai setgh jalan baru teringat siZidane pernah pesan suruh beli ketam huwahhhh nyesal gue !!

Ni buka petime aku singgah makan...berkali dan berkali ..almakhlum laa aku kan orang utaqa -PArit Buntar memang dekat laa sangat so bila dah org KeleL (KL) nak mai rasa aku layan kan jeeeee

nak bagi rating Entah tapi memang sedap- kuah ada manis rasa udang..kalau biasa baru RM5, special RM10 bezanya special udang berlambak.








No comments:

Post a Comment