Tuesday, March 5, 2013

Jom basuh basikal!!!

Alhamdullilah semalam da leee satu hari panas so pagi tadi da star mendung..!!! mendung mendung pon baju tetap kena sidai gak....kang berkepok berbau plak....

Masa aku sidai baju sikenit nii sebok main basikal...lepas tuuu.......

Hadoi laaa anak....nak marah payah...so layan jeee..

Lepas seriat hujan aku nampak dia ambik basikal bawa tepi....lol siap lap lagi tuuu...hissss kang aku soh basuh keta plak!!!!...
 
Nasib laaa baju..heeee cepat cepat aku snap...

1st.step

biarkan air hujan jee buat keja....haaaa jimat air aku..heeee
akupontak perasan bila masakenit nii tolak basikal dia ketengah hujan..

2nd.step plak..
 jom lap basikal.....haaa tak de kain...guna baju yeee puan puan..
hadoi laaaa bertuah puya anak..selambar jeeee
bijak bijak anak sapa laaa tuuuu!!!!

Kasi zoom sikit....
nasib tak di angkatnya skirt tuu...


No comments:

Post a Comment