Friday, March 6, 2015

Jam Pintar Azkar: Alunan Quran, Azan, Bacaan Quran,Zikir & Doa.

1st time aku nampak jam ni masa pegi seminar Insurance aritu, terus terpikat dan dan gedik gedik nak beli.  tak sabar sabar terus aku, beb, farah, kak rozie... haa sebut kak rozie  akak ni PENGEDAR SHAKLEE haa sapa sapa nak beli produk terjah blog dia yang baru nak hit rating..gitu...SET PRODUK SHAKLEE.


Jam azan ini sgt bermanfaat utk setiap ahli dlm keluarga aku. Alhamdullilah now rmh aku sentiasa diserikan dgn alunan zikrullah dan laungan azan tepat pd masanya. Dah tak tercabut anak tekak aku nak kena jerit bila time solat....yelah kekadang budak budak ini bila buka HBO, astro riamemang lalai dah confirm..bila dah ada jam ini alhamdullilah sebelum azan zikrullah.....

Ni aku set kul 9pm mengaji...tengah berkumandang alunan ayat ayat al quran secara langsung mendidik hati untuk sama sama mengaji.....

Produk Muslim yang pertama di dunia menggunakan teknologi SD Card yang memudahkan anda memuat turun Quran, Zikir dan waktu solat ke Jam Zikir Azkar.

Meh sapa nak order PM aku, ins sha allah aku boleh dapatkan harga diskaun.....

No comments:

Post a Comment