Wednesday, April 13, 2011

budak M.A.J.U.K.K.K.K..............

wahhhh budak niii majuk ngan aku ....nii last week priday tau masa aku sebok sebok dok packing barang nak gi sa.ra.wak...dia pon sebok gak dok punggah barang aku keluar balik...mana aku tak mengamuk..!!hissss budak niii mmg nak kena babap tang tangan tuuuu....aku dok check camera,dia pon time tuu lee soh tunjuk gambar dia lam tuuu hisss budak niii tau...last last aku simpan camera lam handbag...tuuu yang terlompat-lompat menjerit tuuuu...mula laaaa nak start high volume dia tuuu siap ngan tergolek golek lagi...sabaq jee aku !!!

Tapi aku wat tak tau jeee..tak sempat nak layan time nii ...dah lee nak terkucil dok kalut nak prepare food lagi mmg aku tak pandang pon dia.......terus aku naik lepas hajat, capai barang kt atas ..alih alih masa nak turun tangga tuu mata aku melilau dok cari sikenit tuuuu...tertiba diam ..cuak gak aku ...!!!!

....haaaa time nii pulak siZikri ngan SiAin baru balik skoll mula lee memacam nak update aku pasal sekolah diaorang....menambahkan kalut aku jeeee..tapi tak dengar tak leh laaa pulak...aku kan merangkap bestprend depa...heheheh.sesambil tuu sempat lee aku pesan sepatah 2 patah..."jaga adik,jangan gadoh,wat homework,makan, bla bla bla bla bla bla bla....

sekali pandang loooooo upanya kt luar melayan perasaan upanya budak niii....akakssss
terus aku snap & MMS kat laki aku yang tengah on da way nak balik umahhhhhh
hehehhalll kahhhhhh

siap pejam mata tuu bila aku dok panggil panggil nama dia..iskkk budak ni cian pulak aku tengok yelah kejap lagi aku da aku da nak fly,,,,,terus aku gi belakang pujuk-pujuk,peloh-peloh,belai belai,,,tertiba masuk SMS laki aku...haa apa lagi pree lee aku kena marah sbb kacau anak dara dia tuu..heheheeheh
sayang anak ibu.....mehhh ciniiiiii....


.
sambil dok pejam mata sambil dok senyum tengok aku dok snap gambar dia..heheh budak niiii ada jeee peel dia...so aku pon bagi leee camera haaa tengok puas puas....

3 comments:

  1. hihik. comel je kenit tu majukk.. nih ikut perangai ibu ke ni? :P

    ReplyDelete
  2. ~amy~...ikut bapak dia kot heheheh e
    ~ceroi~..heheheheheh

    ReplyDelete