Thursday, April 14, 2011

sa.ra.wak @ group outing

Time ni aku da selamat sampai kt umah pon, da start keja balik pon hehehehe...cuma masa kt sana ajee tak leh nak bersiaran...padahal ada jeee PC kt motel yang kitaorg duduk tuuu cuma time jeee terkejar sana terkejar sini...maklumlaaaa ramai tuuu cam rombongan cik kiah leee pulak..lps tuu kena ikut schedule..wp ada gak yg terkucil...heheehehh ramai bebbbbbbb susah nak kontrol...!!!!

Lepas jeee pujuk anak dara aku yang merajuk tuuu, layan laki aku nak makan bagai ngan budak budak lagi...siZiDaNe yang mula wat muka sebab tak leh nak ikut..dia pon nak gi HOTEL gak...hisss budak nii padahal aku da bagi tau yang aku gi KEJA(kena kasi alasan keja kalau tak mmg masak aku, sure melalak punya)....padaha; aku da bawa dah masa cuti skoll dulu...
saja tau budak niii..time aku nak gerak ni leeehhh nak wat perangai....(mula lee rasa serba salah polak...)
hehh rombongan niii semua bdk department aku ramai ooooo...22 orhang semua lom masuk lagi yang bawa family, ada anak kecil lagi...kalau nak ikut lagi ramai tapi yg pegi nii unit PMO (Program Mgmt).

Masa aku nak gerak sempat lee aku pujuk siZiDaNe tuuu janji nak belikan dia jam nanti....salam peluh cium laki aku and anak anak especially siKenit Shazleen..RINDU ooo nak tinggal depa semua masa gi BALI ari tuu tak rasa sangat sebab aku angkut si ain sekali...ada gak keee penghibur aku tuu..lepas tuu Lalling aku tak leh antar sebabnya dia kena antar siZiDaNe gi skoll.....waaaaauuuu mmg cam nak nangis jee ari tuuu...
Makasih aaa Yang (BFF) tolong antarkan....

Byeee byeee KL, welCoMe KucHiNg
 destinasi kami 
8-11 April 2011


  Niii lam flight.....sempat lagi tuuuu....nak wat cammana "aki zainal" nak snap aku posing jeeeee


Baru landing

kul 0630pm kami semua selamat sampai kt airport Kuching..time nii da start nak gelap...nak ujan pon iya juga

lps ambil barang semua terus leee berbaris nak masuk Van heheheeh ....sejibik rombongan mak kiah heheheh cam budak skoll lee pulak aku tengok...

Terus jee kitaorg terjah kedai makan...LAPAR tahap tak HINGGAT tuuuu...

Jenuh aku nak pilih gambar...banyak wooiiii yelaaaahhhh banyak sangat mamarazi & paparazi



 




"Restoran BONDA" masa memula sampai cam cuak gak yelahhhh dah lee serbu ngan 2van + 2 keta memasing kebulur, lam ati dok pikir sure lambat punya makanan sampai...TAPI alhamdullilah service BAGUSSSSSSSS



Da kenyang baru ada ati nak snap gambar.....



wah memula aku ingat meegie ....upanya MEE KOLOK..tapi aku tak makan pon mee nii sepanjang kt sana..bukan tak mau rasa tapi aku lagi tertarik ngan MEE REBUS SATAY...perhhhh sedap tuu yg tak hinggat tuuu sampai 3 ari aku bedal....hancusssss DIET aku , sana mmg payah lee pepagi bekfas nak cari roti canai + nasi lemak..aku rasa memu bekfas lebih kurang menu TEA TIME jeee...

Prot da kenyang apalagi teros check in kt MOTEL.....sesuka ati jee aku panggil MOTEL nuuuu HOTEL laaa...budget hotel



so sesapa yang nak terjah ..cari budget hotel...terjah sini...ok leeee bilik OK, toilet OK, 3* la aku kasi...

keesokkan hari nya


Posing dulu depan Hotel
Gal-galsssss OK..
dr kanan: aan, kak ani,akma,azuna,me & zati


1day - Itinerary 
pepagi lagi kitaorg dah bersiap kalau ikut itenery lps bekfas terjah
"MATANG WILDLIFE PARK CENTRE"

me, zati & akma


 TOMEI tak??????
da abis kt Wildlife terjah gi Muzium CAT pulak,semua ni patung yaaa




Depan pintu masukkkkk...



Lepas tuuu haaa ni yang best terus gi terjah Kilang kek lapis...


"perhh mmg gila leeee makan sampai kenyang tapi jangan lupa beli yaaaaa....."




tapi kat sini aku ingatkan dia nak demo leeee cara cara membuat kek lapis....upanya "meh makan kek lapis..."aneka kaler & corak & rasa" 
macam 2 kaler,corak...makan jeee rasa jangan tak rasa..
tapi yang paling best kek lapis masam manis & kek lapis lapis bluberry
pada tekak aku leee...tuu yang aku rembat 2 jenis tuu jeee...
then kat sini dia siap packing lam kotak cantik2 tuuu


Malam kami merayap area WATERFRONT cari makan memasingdah kebulur !!
seberang tambah yeeeee....kena naik sampan kalau makan kat area hotel2 tuu mahai sikit so kitaorg makan kat seberang...cantik view dari sini...


 sambungan gambar gambar kt area waterfront, lepak2 menikmati angin malam gitu..heheheeh
memasing kan alah alah bujang gitu .akakssss tapi lam ati ingat oooo kat anak & laki memasing
cam aku leee kejap kejap SMS,MMS,tepon ada jeee laaaaaaa

sampaikan siZiDaNe leh lagi tanya aku  "Ibu niii wat keja keee tak ...asyik tepon adik jeeee"
cisss budak niiii 


Jom Layan Gambar
Girls Group

Opismate yang sempoi

Me,Akma & Azu (organizer..thanks azu)


Zul & Me


hiiiiii banyak da nii aku tempek gambar..lam dok pilih pilih ingtkan sikit upanya banyak gak aku tayang kt sini nuuu..... nanti aku story morry lagi yaaa....



3 comments: