Monday, April 25, 2011

Pesta Buku 2011- akhirnya aku terjah ke sana juga!!


Nyaris nyaris tak pegi this year bukan apa last saturday si zIdaNe sekolah, petang pulak Hujan so...kalau nak pegi mmg lee sempat cuma takut tak sempat nak patah balik fetch anak bujang aku tuu jeeee!!!... so sabtu tuuu lepas bekfas aku ngan ain gi kedai beli bahan nak wat kuah....si ain sebok sangat nak makan cornflake madu...

so SEMALAM mr lalling da ajak..mungkin dia dok tengok muka aku cam cokodok penyet kot heheheheh.....bukan apa time nii lee aku nak rembat novel-novel yang aku dah senarai kan....
hehehe tapi aku kasi lee alasan yang munasabah gak..aku kata nak beli buku aktiviti budak budak..yang ada dah abis diaorg buat...
oppppss bukan abis satu buku tau......aku soh wat chapter yang cikgu da ajar jeee.....prepare tuk exam penggal petama....
tak lama lagi tau ...aku pulak yang kecut prot...
bukan apa zIkrI ngan aIn kena wat kertas kerja lagi.... 

Meh aku sambung pasal pesta buku...bagi aku tahun niii kureeeng sikit kot...kalau dulu sampai 2 blok...tahun nii 1 jeee...
crowd pon xberapa sangat.. sejam lebih jee aku kt situ...

 first-first aku rembat NOVEL dulu 

 Muka budak yang da bosan...sebab aku tak beli lagi story book dia.....


 ana muslim booth

 sempat lee aku rembat t-shirt ngan story book tuk anak dara niiii......sampai jee umah terus melaram...
mmg tau jenis tak reti nak bawa bersabaqqqqqqq
 Booth "Karangkraf"
aku tak masuk pon...berhenti sebab sizIkRi nak beli 
"JaGunG   cUp"


 niii haaaa depan "karangkraf"


Goodies : t- shirt / paper bag

2 budak yang da kepenatan...ni kt the mall sementara tunggu hubby aku gi beli mineral water..memasing miyak da abisssss!!!


Novel yang aku sempat rembat...buku2 aktiviti aku xsempat nak snap pon..sampai jee umah semua bersemangat nak simpan reta benda sendiri...

MOVIE....lom sempat...tengok lee kalau ada masa...next week ada weeding invitation polak... tapi cuti 3 ari kaaannnnnn



3 comments:

  1. wahhh!! ni mmg tak de keje lain lah ye.. baca buku je..

    su, awak ada p ke resto hatini ke nari sabtu lepas?

    ReplyDelete
  2. ~Yan~..hehehhhh saja nak beratkan mata seblm tido memlm tuu kakyan.....!!!!x lee sis siang lepak kt umah buat biskut cornflake, mlm pulak gi Uptown D'sara makan satay..hehehehhh....pelanduk 2 serupa yeee sis..!!!

    ReplyDelete
  3. ~Sisi Yan~.....sue tak perasan ...pagi tuu mmg sue ada kt restoran tuuuuu..heeee awat kakyan tak tegur!!!.....kl tak leh kakyan belanja sue hehehh.....
    masa memula baca "resto" ingat apa...otak tak leh sampai..heheheh sorry aa akak!!!

    ReplyDelete