Thursday, April 21, 2011

G.O.LD Saving

 ALHAMDULLILAH satu lagi simpanan aku.  
Semlm masa aku dok dating ngan Mr.Google, dok mengodek godek dari satu blog ke satu blog jumpa lee artiket pasal "JOM MELABUR DENGAN BANK RAKYAT"  cewahhh cam duta bank rakyat lee pulak....iskkk bukan tau..lepas tuuu jumpa lee gak kt blog myaishahazrul. pon ada story pasal niii, kt paper pon ada,kat OPIS lagi leee ada...so aku pon tergedik gedik lee juga tumpang dengar.....tertarik beb!!! aku part part UNTUNG niii mudah sangat tertarik tp kot mana tertariknya aku pon kureeennnggg ngerti dong....!!! so aku pon saja lee SMS mr lalling aku nak bagi tau konon konon aku nak join gak leee...simpanan ari tua gitu !!!!
kot kot dia lehhh derma kat aku kee sikit RM tuuu hehehehehe buat modal pelaburan !!!!

Alih Alih lalling aku jawab "baik u simpan emas", perhhh ini sudah baguihhh  lagi MENARIK.....hehehehh so dengan semagatnya aku mengoogle tuu yg dating ngan mr.google tuuu heheheheh terus dapat info pasal GOLD SAVING niiiiii
Nak harap kan aku explain HANCUSS...so baca leee kt blog bro niii yeee..

 so aku dah ada akaun "GOLD SAVING" pagi tadi aku gi wat...

lepas nii aku kena monitor harga emas lee pulak, dulu dok monitor share TIME.....

pisstttt  !!!!!! Weekend ni aku nak gi PESTA BUKU kt PWTC....jom sesapa nak pegi leh jumpa kt sana!!!!


5 comments:

  1. berminat jugak nk tahu..aper beza simpanan emas dekat maybank dan public bank yer..nnti part zakat macam mana pulak yer?

    ReplyDelete
  2. ~atoyis~ refer kt web yg sue attach kan tuu..yg tahu part nak mulajoin tuu maybank min.5gram jee but public bank 20g X harga semasa emas

    ReplyDelete
  3. ~nurul~ itu laaaa....ada gak yang beli jongkong emas....heheheh
    ~ceroi~ simpanan tuuuu kalau tak mata asyik dok pandang sopping mall jee....

    ReplyDelete