Friday, April 15, 2011

sa.ra.wak @ groups outing 2



Si Tomei Hannah....baik jee anak si amy niii.....pandai pandang camera!!!



 nii pulak kat kedai kristal 
aku tak memborong pon....aku part part nii cam keureeeng sikit....
heheheheh ..akuk cuci cuci mata jeee...tapi mmg murah & still lagi leh bargain okisss

 nii aku tgk try cincin...bukan aku punya tau tolong siazuna niii haaa nak belikan kt maknya tapi tak sure saiz...tuu yg aku kena jadi model tuuuu (sbb dia kata mak dia sama saiz ngan aku ...)


nii dewan undangan negeri kot kalau tak silap leee..kalau silap AMPUN yaaaaa




Berderettttt mak mak orang
skema jeeee belah kiri tuuuu, hat belah kanan pantang ada org nak snap mula leeee kelaur free style yang tak hapa hapa......yang penting nya kami "ENJOYYYYYYSSSSS"

Time ni time tgh berkempen mmg penuh lee area kuching ngan pelbagai bendera niiii.....malam semalam masakitaorang balikdari makan memang hujan lebat so memasing basah kuyup!!!...

yang kecian nya pakcik yang dok bawa sampan tuuu...guna enjin ok...kalau mengayuh mau semput pakcik tuuu,kena ulang alik!!

Masa memula nak pegi tuu tambang 50sen je ok murah sangat...tapi atas kul 10.00pm RM1 hinggit...tapi kitaorg nii mana lee tau kan....da masa pegi bayar 50sen..so ingat time balik pon sama leee...
da lee ujan mmg lebat nak tak nak mmg kena seberang gak sbb nya kul 12pm last sampai yeeee..so sesapa yang nak pegi take note yaaaaa..kang tak pasal pasal tido kat Jeti!!!(pakcik tuu pon nak gak balik umah kannnn...)

time nii kalau nak cari teksi or prebek sapu mmg mahai....tp kalau dah terdesak rembat gak kot....

nak tak nak mmg basah kuyup leeee semua...tapi yang kecian nya...kitaorg nii dah siapsiap pegang duit nak bayar ...sampai jee terus kasi duit then lari....lebat tau aku tak tipu.....pakcik tuu pon dok bagi tau ..."dik dik ....sehinggit" tapi sebab da lebat pemumpang yang tak tahu cam kami semua niii terus jeee pecut...dengan bunyi ujan lagi,guruh lagi ..cam tak berapa dengar jeee suara pakcik tuu bagi tahu....tp bila da berkumpul baru tau sehinggit kene bayar....

terasa leee bersalah pulak...nak turun gi bayar cam tak sanggup nak redah ujan...!!!! malam tuu kul 12 gak lee kitaorg sampai hotel tuu pon main redah jeeee ngan rain coat nasib baik jumpa 7Eleven....kalau tak mau kuyup!!!.....mmg kuyup + lencun

Dinner - Top Spot Seafood
Malam ni dinner boss besar belanja...








Bidin Belacan
kalau tengok dari upanya cam pucuk paku..tapi tak tau....aku pon tak tau agaknya anak pucuk paku kot
sedap tak lee keras sangat...so aku malam tuu meratah jee 
ada ikan pari bakar, ikan siakap masam manis, ketam black paper,sotong bakar,air 1 jag tembikai & apple




Tauhu black paper & udang butter
pada tekak aku leee udang butter tuu kureeeengggg sikit

Malam tuu mr.azhar selaku boss PMO open 3 table....rm981...ammean murah rezeki!!

Gerangan nya Mr Azhar 


PASU part.... aku kureeeng minat..tapi cantik ramai gak lee yang dok rembat, aku idak leee...bukan apa nak memang tak BERMINAT heheheheh 



Group yang mmg hapenningggggggg..kecoh jeeeeeee

Me & Hannhhhhhhh...si tomei, ramai "bibik-bibik" yang sanggup mengasuh
wahhh teringat aku kat anak anak aku.....especially sikenit shazleen leee...tak sabaq oooiii nak terjah umah....2,3 kali aku SMS laki aku soh ambil manalee tau kot kot terlupa nak ambil aku heheheheh



me & ramzan
last gambar nii mmg aku saja jee tempek...bukan apa cam cun jeeeee...niii candid tau!!!
(cam baru lepas krisis jeee heheeheheheh... )

Hasil rampasan,berderet beg tambahan



NOTE  :mmg banyak gambar aku taruh bukan apa wat simpanan aku sendiri & pada kekawan opis aku yang nak tgk...


No comments:

Post a Comment