Tuesday, April 26, 2011

anak anak dara aku punya keja!!!!!


Opsss sebelum apa-apa meh aku nak story sikit pasal anak dara aku  dua orang niii......bukan main lagi tau....kalau part part nak semak kan dapur aku & nak nyusah kan aku mmg serah kat dua beradik niii....nasib baik ada bibik..kalu tak...."nyah kauorang dari dapur kuuu".....ngehh ngehhhh

aku soh naik kacau ayah depa tengok TV tak mau...nak gak terconggok depan aku..last last aku bagi keja soh wat...haaa hambek kauorg...aku monitor jeee...

niiii anak dara aku leee tertiba malam tadi baik jee tanya....

kakak: ibu apa nak nama biskut yang taruh madu....sweet sweet tuuu

ibu: entah lopa...(saje lee aku malas layan...,tgh layan novel time nii)

kakak: alah.....yg kita wat masa raya ari tuuu....

aku wat tak layan lagi terus ayah dia pulak menjawab

ayah: biskut cornflake lee kakak.....

kakak: ohhhhh ok....

aku ingatkan lepas tuuu dia wat apa leee upanya tros dia goggle cari resepi.....heheheh.....so pepagi lagi dia daaaa kejan aku soh cari barang.....

nasib baik umah ngan seksyen 13 yang juai barang barang kuih dekat....kalu tak jangan harap leeee...aku punya baguih plan nak tengok movie lee, nak gi PWTC laa ari tuuuu ....apa baran nak wat wat kuih niii alih alih si ZiDaNe skoll lee pulak..terpaksa lee mengKIVkan "RiO" tengok leee aku  wat plan minggu nii pulak kot.....

so layan leee gak 
"BISKUT CORNFLAKE MADU"

 bertungkus lumusssssssss weiiii aku xbagi dia melalak..aku gak kena sound nanti.

 best oooo da ada "backup singer"lepas niii meh belajaq masak pulak.k


 si kakak "boss on that day"
terjerit jerit dia dok marah adik dia.....mana tak nya ...bersepai atas meja bukannya masuk lam paper cup pon...!!!!

 Senyum senyum
bila aku panggil nama dia nak snap...tersengeh sengehhhh jeee


 siap kenyit kenyit mata lagi...berasap jee kakak kt sebelah...

 H.A.S.I.L    N.Y.A


Kunyahan kami anak beranak...sekarang nii kalau terasa nak makan kuih tak yah tunggu raya pon....dapat jee resepi...buat...tros ngap....senang..!!!!


2 comments: