Monday, April 18, 2011

S P R A Y ......ada perasa

mentang mentang lee dia paling kecil so apalagi muka dia leee inteprem paling banyak lam blog aku niii...yang lain tuu kureng sikit sebok ngan aktiviti lain...pagi, petang, siang, malam xlekat kt umah...so disebabkan dia jee 24jam lam umah lepas tuu ada jee akai dia nak wat....tuu yang wat aku sempat nak snap tuuuuhaaaaahhhhhsok dia da besaq biar dia tengok sendiri..

niii time aku balik umah lunch leee, buka jee pintu aku tengok dia tengah sedap landing atas sofa ngan benda alah niii...ingatkaa apa leee...sure da keja si ZiDaNE lee niii yang membelinya kat sekolah mengaji...

tuu yang aku kekadang malas nak kasi RM kat dia niii...ada jee benda yang dia nak beli....issikkkkk geram aku tak pasal pasal aku kena wat keja extra polak melayan sikenit niii...
dia nii polak kalau aku marah kang mau terguling guling tunjuk perasaaan 

ni spray kat molot tau , perasa oren....jenuh aku nak kena tekan spray tuuu budak tuu pulak nganga jeee mulutnya....bila aku tak mau spray haaa mula laaa nak start tinggi volume tuuuu

 niii benda alah niii spray hapa tak.....jenuh aku ....terus aku bising marahkan siZiDaNe
membazir jee beli RM1hinggit tau...kalau bagi balik kt aku leh gak aku beli aiskrim..(buruk siku tul) dengan tak pakai baju...



 tuuu masuk kali keberapa da tau....budak niii masa aku sampai tshirt da basah nii kompom gi main air kt belakang, apa lagi bebel leee mulut aku niii, maid aku pon satu haaa mula lee nak buat perangai mentang2 nak balik indon dahhh.....kerjaaa selagi tak cukup haul jangan harap nak berehat 

berbulu jee bijik mata aku tengok dia....(hisss apa hel lee pulak aku leeehh bebelkan maid aku lam niii) dia tak masuk lam story blog aku hokeyyyyyy



 tuu part bila aku da malas nak layan....
bukan aku tak mau layan tapi sirap lam botol tuu da abis ...cammana aku nak tekan tekan spray lagi....

alih alih nii jadi nya,nama pon budak penat aku explain ....satu pon tak jalan dibantainya wat konsert plak....terjuih juih molot tuuuu....



last last aku bagi balik kt dia...haaaa pepandai leee tekan spray sendiri...tak kosa da aku time nii aku nak keluar gi antar ziDaNe gi sekolah pulak..kang lambat tentu tentu JEM...


 sendiri bikin


sikakak tengah melayan...yang si adik tuuu bukan main lagi"nganga" jeeee

Sikakak nii ambil kesempatan tau!!! sempat lagi tuu nak merasa gak sampaikan baju sekolah tak sempat salin



2 comments:

  1. klu macam nih kene beli sedozen la kak su..buat stock..hehe

    ReplyDelete
  2. ~farah~tak dee maknanya........heheheheeh

    ReplyDelete