Monday, December 19, 2011

Family Day Office 2011, TIME doTCom




Sabtu baru niiii...office event- Family Day untuk tahun 2011 dekat i-city,Shah Alam....alah dekat jee ngan umah....20min kot drive kalau tak jem laaa..kalu tak mau dekat 45min gak..hehehhhh dekat dekat pon aku lambat gak sampai...(saje jeee..malas nak terpa awal awal bukan dapat door gift BMW sebijik pon..hehhhh ewah ewah...komplen nampak....) 

aku sebenarnya MALAS nak pegi tapi memandangkan anak anak aku pepagi lagi da siap ngan baju MAGENTA (opis sponser okiesss) so terpaksa lee aku meredah Jalan dari Bukit Jelutong ke i-City tuuu..( MALAS nak pegi sebabnya pasal aku nak drive sorang sorang ngan askar 4 org tuu..tuu yg sesak napas aku tuuu, LAKI aku deman + selsema...so kena quarantine kat umah jee laaa)




 Anak -anak aku yang sempat menghiburkan diri dalam aktiviti yg ada time tuuu.....!!!! jadi lee tuk suka suka...






time nii pulak anak dara kenit aku da selamat BERMIMPI kebulan....padahal speaker punya lee kuat tapi selambar beruk jeee dia SLEEP SLEEP....memang anak ayah sungguh..... 

 Ramai nya umat ari tuuu.....







Atleast HAPPY juga laa budak budakwalaupon hubby aku tak ikut serta.



TIME banner......!!!Bravo TIME...





No comments:

Post a Comment