Thursday, December 8, 2011

PapaRicH, SeksYen 13

Da nak dekat seminggu baru ari ni aku terpandang draft entry pasal sabtu lepas....iskkk iskkkk buzzzy tahap dewa upanya aku niii..heheheeh padahal aku rasa lepak maut jeee...cuma ulser nii jeee lom baik lagi.....Kurus aku cam niiii ....aku nii pon makan biskut tiger cicah milo jeeee....semlm lagi leeee aku bantai makan eskrem jeee....ihsan laki aku pi beli kat giant..kalu ak mau kebulur aku .........nak makan maggie pon tak bernapsu.....

So sabtu ari tuu tingal kami anak beranak jeee yang pompuan pompuan niii..yang lelaki semua dok pulun bangun subuh subuh gi join "JoM SuBuH" aktiviti masjid Bukit Jelutong yang baru start sampai leee ujung tahun niiii.....

Anak aku pegi dia kata best.....dengar ceramah, hafal doa, makan- nii penting...., lepas tuu ada aktiviti tuk budak budak ...so memang best laaa...last week tuu diaorg ajar main archery, minggu nii berkuda pulak.....tapi lusa anak anak aku tak buleh nak menghadirkan diri sebabnya opis aku ada wat FAMILY DAY's - iCity,Shah Alam

Melalut da...... so anak dara aku nii pepagi bangun da kebulur terus ajak aku bekfas kat luar.....ingatkan nak beli bungkus jeee alih alih terus dia ajak aku gi PAPPA RICH.....terbang gak leee RM30 hinggit aku.....


Budak yang da kebulur

Budak yang JUGA da kebulur, tapi makannya ciput...bunyi jee lebihhhhhh

Honey Lemon Tea aku punya, yang berais pepagi tuuu kepunya anak dara aku yeee....

Nasi Lemak ain , aku soh kongsi jee ngan sikenit Shazleen.....kang pesan lelebih kang tak abis,aku sambung melantak baik aku order satu jee laaaa....

aku punya roti bakar jeee.....



1 comment: