Life is Great!!!

Life is Great!!!
Hubungi saya sekarang untuk maklumat lanjut.
Terima Kasih semua buat readers, followers yang sudi menyinggah , membaca , mengkomen di blog ini,sanggat sangat terharu..appreciate it...maaf yer kalau tak sempat menjejak....jangan marah, terasa hati key...Ins sha alah akan menjejak blog anda semua kembali.....love all ..xoxo ...memuah

Monday, January 9, 2012

Sampahhhhhhhhh.......pestime sejak 7tahun......




Kejadian pertama sejak hampir 7tahun aku duduk kat umah aku sekarang niii.....
Masuk jee tahun baru terus sampah tak berangkat...
2,3 hari boleh lagi aku bersabar.....tup tup kira kira dah hampir seminggu...mak aiiii mana nak sumbat lagi sampah sarap yang berlambak tuuuu
2,3,4,5 kali gak aku laki bini dok call MBSA.....jawapan standard...
"petang ni kak.."
"petang nii En...lori datang"....

Alih alih dah 2minggu....
Bau jangan habaq laaaa....ULAT...hisss tak tergamak aku nak tgk...entah ada entah tak de..tapi kompon leeeada kan...ngan kepala ikan lagi,kulit udang lagi macam macam ada.......dah dah....tak lalu aku nak story morry....

Alhamdullilah malam tadi kul 12tgh malam lori dah datang...mak aiiii tukang mengangkut ada dekat 10 orang ...(semua pakat buat OT), tapi lori nya sebijik........aku dok pikir muat keeee nak angkut satu BJ.....!!!!????

Tak pee laaa apa apa pon alhamdullilah gak umah aku da bersih ...so jangan lepas niii makan 2,3 minggu pulak baru berangkut !!!!!....




No comments:

Post a Comment