Thursday, January 26, 2012

SaYu Hati BiLa BudaK nii SaKit @ sHazLeeN

Kelangkabut sungguh last Friday ari tuu sampai kan aku lupa nak tekan "PUBLISH"pada dari lepas lunch lagi aku dok menaip..last last lehhh lupa...kalut nak balik bila teacher siShazleen bagi tau ....punya lee payah dia nak meneran sampai tertido-tido....

aku apa lagi dah dengar cam tuu kalut aaaaa terus angkat bontot balik....ambil sikenit dari school bawa gi klinik lagi...

Sungguh hati aku memang sayu sangat bila time anak anak aku sakit...tambah tambah yang masih kecil...yang tak pandai nak mengadu....yang besar tuuu tuu lain ceta sbb da pandai bagi tau sakit mana....sakit apa....!!! so senang sikit nak taruh ubat kee apa keee..

Tapi bila sikenit nii sakit memang aku susah hati ....walaupon setakat batuk kahah, selsema, deman aku tetap risau....kalau tidoq malam pon tangan aku sure tak lepas dari badan dia...kot kot deman keee senang nak pantau deman tinggi ke tak...

So 2hari lepas bila batuk dia still tak baik lagi so aku laki bini bawa giklinik so DR.sarankan kena ambil nebuliser..pestime lee dia guna benda alah niii....

Memula tuuu cuak gakk leeee..aku yang terlebih cuak iya pon heheeheh.....mana lee tau pestime dia guna benda alah tuuuu kot kot dia takut  tapi alhamdullilah memula jeeee tangan dia dok tepis....lelama da ok ....






Lepas tuu sejak kena sembelit pulak..adus lagi le aku gelabah bukan apa ...time dia nak meneran tuuu mengigil badan badan dia...siap mengadu lagi "akit..".."akit"

Punya lee payah aku tengok siap menyorok tepi tepi pintu laaa, tepi sofa leee...tp tak keluar gak benda alahnya....."!@#$%"


Bawa lagi giKlinik doktor kasi ubat sembelit soh minum ngan masuk kat bontot.....part minum ok no hal tapi masalahnya tak gak ilang sembelitnya ...jenuh aku nak sumbat ubat kat bontot..terjerit jerit sikenit tuu dok bagi tau "akit".."akit"....


Tapi tuu leee nama pon IBU menang aku tak sampai hati nak paksa.....bila tengok dia dok nangis...terjerit jerit !!!


Last last....aku bagi minum jus prune..bagi makan betik, pisang....

alhamdullilah...lelama ada gak lam 2,3 ari ....aku tengok da ok sikit...punya lee susah hati...kalau boleh biar lee aku yang sakit.....!!!!



No comments:

Post a Comment