Wednesday, June 20, 2012

Memborong barang barang Western...

Alah alah "hari Ayah" ahad tuu so sabtu aku da wat plan tak mau masak heeeee....haduss laaa nii semua gara gara penyakit "M" sungguh....so sesambil tunggu siZikri balik tuisyen aku kemas lee apa yang patut....time nii lee nak mop lantai, nak vacuum umah,bilik....tuu lom masuk cuci toilet...ari tuu aku wat simple simple jeee....."M" punya pasal kan...kannn kaannnn

Sebelum tuu sempat lee singgah cari barang bila anak bujang sebok nak makan chicken chop....nak bawa gi tempat biasa nun kat Cheras, Taman Len Sen tuuu time time jerebu niii cam tak best pulak...cam tempah penyakit lee pulak !!!

Jom tengok apa aku rembat bila banker bergerak turut serta..heheheeh

Gigih menolong....!!!! nanti tolong masak pulak tau...




Kedai ni memang kedai frozen ...so semua ada petik je jari ambil...& bayar...

bolom penuh so kita kasi penuh yaaaa.....

comel kan.....so garenti kids tak toleh kiri kanan...ngap sampai licin pinggan


tak sure pulak kalau rega compare ngan giantkee,tesco keee...mana lebih murah.....dah sampai sini so rembat jeeee senang...

Hasilnya.....


bukan kena dera yeee..tapi suka rela yaaaaa...tuu pon aku pilih yang paling ringan....


ni kedai nya yeee...belakang KWSP kat Kg Atap


chicken chopnya .....makan petang + malam sekali harung
simple jeee sebabnya kalau taruh sayur bagai alamat tak makan leeee....anak anak aku nii cerewet sikit part sayur tuu semua....kalau nak pon taruh hirisan timun jeee...

No comments:

Post a Comment