Tuesday, July 31, 2012

Roti Tisu...

Kiranya 1st.time lam bulan posa nii aku bawa budak budak nii keluar...keluar pon sebab nak guntngkan rambut anak bujang aku tuuu...lepas jee berbuka semalan sebok siZikri mengendeng ajak gi gunting rambut...haipppp padahal bapak dia ada jeee....opssss lupa sembahyang tarawih...heeeee

aku da tentu tentu tak dapat nak join ...ngan nak mengusung sikenit lagi lepas tuu risiko dia main & buat hinggaq ada lahhhh 100% so baek aku buat kat umah jee laaaa...

so semalam sempat lee perkena teh tarik mamak...malas aku nak keluar masuk..bukan apa kejap lagi nak keluar balik ambil siZidane dari tuisyen...sesambil tunggu sesambil bantai teh tarik heheheheh

roti tisu
suka sangat sebabnya garing,rapuh...heheheeh

anak dara yag tak reti duduk diam...

uit kiranya nii 1st time lam bulan posa aku interprem..haaa bukan apa ...memula jee posa da kena deman selsema...seminggu aku cuti kebetulan kat opis pulak ada case H1N1..so yehhaaaaa cuti....minggu nii baru bertenggek kat opis....

tak lupa gak nak wish my sister yang selamat pulang dari mengerjakan umrah...!!!


2 comments:

  1. Bulan poser nie...sumer makan nampak sedap kan. Sedapnyer roti tisu tu....

    ReplyDelete
  2. dah lama saya tak makan roti tisu

    ReplyDelete