Sunday, August 14, 2016

Jalan Jalan Makan Durian

Throwback 2 minggu lepas...bila time ada mood berderet aku update bila tak ada mood langsung masuk draft jaaa..haaaa Ni ceta masa pegi rumah kakak aku aritu, si iman tertiba nak swimming katanya sampai sanggup basuh kasut sendiri,kemas baju apa jaa aku minta tolong sanggup buat..nampak sangat membodek pandai tapi itu laa dengan syarat bawa di swimming bosan katanya sebab si Kakak & abgchik tak mau main, memasing sebok nak exam.

Kakak aku duduk apartment kat ampang so senang laa sentiasa bole terjun tiruk kt situ...bila semua kanak kanak bawah umur terjun mak mak apa lagi time tuu laaa panjang langkah itu yang sampai mencari durian kat area pandan indah ..alahh berlungguk juai tepi tepi jalan...ada mahai ada murah.
Tapi susah juga nak cari durian kampung, area situ banyak musang king,D24 tak apa nama lagi laaaa tapi boleh layan kalau memang dah jenis hantu durian telan jaaaaa..
My sister, kecil jaaa dalam family aku dengn arwah abg sulong jaa jenis tinggi
Abaikan muka sememeh aku tuu, siap ada balance durian lagi baawa balik..haa siap plan nak buat kuah durian pulak.
Siap kuah durian cecah roti untuk breakfast

No comments:

Post a Comment