Tuesday, May 22, 2018

TAHNIAH....SPM 2017

Salam Ramadhan ke 6

Pejam Celik , pejam celik esok anak bujang ni dah masuk Matrik pon di Banting..Alhamdullilah. Hasil penat lelah dia selama ini...Walaupon dah 2 bulan berlalu still terasa bangga dengan keputusan cemerlang anak bujang tu ..inshaallah akan terus maju dan maju and akan menjadi perangsang buat adik adik especially kakak yang akan menyusul tak lama lagi ...here SPM 2018....
Ceta 2017 dah habis...dup dap dup dap dah selesai..tahun ni pulak sakit jangtung lagi...

Tahniah warga MRSM ,Transkrian 
SPM 18 straight A
PT3 ..tak ingat
Ni masa Majlis Penghargaan  


2nd time pulak balik masa Majlis penghargaan ini...

Hari Bersejarah, bila anak bujang sulong memperolehi straight A+..alhamdullilah 

Haaa sebab masa tu aku memang jenis tak sabar bukan apa seriau ooo dup dap dup dap, kalah takut rasanya masa nak deliver dia pon tak nerbes sampai macam tu sekali.
Diam diam aku SMS online keputusan and jeng jeng.....straight A masa tu memang nak loncat kelangit tapi maintain relax jaaa..laki kat depan pon aku tak bagi tau ..S U P R I S E..!!!


Tengah muka senyum ambik result sebabnya masa nak ambil tu dia mai peluh aku dulu walaupon keputusan dia tak tau but aku terus cakap..U did it , abang...so dia dah tahu cuma gemilang,cemerlang or terbilang jaaa tak sure..haaaaa
and bila nama dia 1st dia announce memang dia senyum sampai ke langit laaaaa terus patah balik peluh aku yang kebetulan tengah berdiri kat situ....


So esok start lapor diri di Banting untuk course Account Professional, aim dia nak buat LCCA lepas ni ...Amean ibu ayah doakan yang terbaek buat semua anak anak ibu  

1 comment:

  1. Assalamualaikum…tak reply pun…huhuhu

    ReplyDelete