Tuesday, August 14, 2012

Iftar ngan BFF - The apartment

Dari last week lagi myBFF sebok nak wat arrangement buka puasa kt luar....aku pulak siap bersyarat MUST on MONDAY..apasal monday sebab aku kat xde maid so kena leee minta jasa baik import kakak aku tolong settle kan rumah & anak anak aku jeee sementara aku menghilangkan diri lam 2,3 jam gitu...

Sebelum tuu siap siap aku tapaukan lauk, balance sahur ayam masak merah aku pesan kakak aku panaskan & goreng ikan....cukup....anak anak aku berbuka simple jee setakat ada otak otak,yong tau foo da cukup..parahnya bapak buka HARUS cari NASI gak....

So semalam terjah lee aku kat the curve- apartment...

haaaa nii lawak gak pepagi aku da watsapp sorang lagi BFF siap lam kepala otak dia leh pikir apartment sapa laa nak terjah...haaaa Rest.Apartment okies....bukan apartment umah orang tau..

Memandangkan  kami serbu the curve so murah sikit laaaa harganya...and niii as besday treat dari my BFF so aku bawa prot jee semlm makan sampai sendat..
lepak pulak kat sini memang bertambah sendat...



 zikri & ilhan 

BFF (halida & baby)

Restaurant ni berkonsepkan pangsapuri moden…sungguh selesa & sedap & syiok makan sambil lepak, baring baring ala ala kat rumah sendiri so sapa sapa yg teringin nak try jom  ke  the apartment.

jom tgk apa kami makan semalam....kualitas gambar sungguh sungguh kurang menawan sebabnya hnpn aku da kehabisan bateri ni semua gara gara anak bujang tuu aaaa aku gi sopping dia lepaking main hnpn aku sambil tunggu waktu berbuka...

antaranya



makanan memang best aku asyik berulang jee ambil teh tarik memang terbaek...
gambar memang banyak gak aku snap tp mutu tak memberangsangkan so aku malas nak tempek kat sini...nii semua gara gara bateri nak kong so flash tak leh guna terus tak bernafsu nak keluarkan hasilnya...haaaaaa 

last day for buffet nii on 16-August-2012
masih berkesempatan pada yg teringin nak makan alah alah masakan melayu singgah

6 Jalan PJU 7/3  Mutiara Damansara, 47800 Petaling Jaya, Selangor

                                                                     03-7727-8330


No comments:

Post a Comment