Thursday, January 3, 2013

Hijrah kami 2013~MIRI

Selamat Tahun Baru....
Happy New Years...2013..

Bertambah usia aku setahun lagi heee..
Huwahhhh lamanya tak bersiaran....buzyyy menanjang
Meh nak story..(ada kaa sapa yg nak baca nii)...
2013..mula laaa perjalanan hidup aku sebagai surirumah sepenuh masa buat en suami ngan anak anak....26/12/2012 arituu last day aku berkerja...tapi sbb kan cuti berlambak so aku da start bercuti pada 5/12 arituuuuu.

Ni laaa penyebab aku buzzy sampai kan bersawanglaaaa umah aku niii...da laaaa jarang orang nak pandang lagi laaa kannnn sob sob sadisss niiii...

Okie sebab aku berhenti sebab laki aku dapat offer ngan shell based plak kat Miri nun..so dah rezeki kami anak beranak 2013 aku ngan rela hati resign walaupon dah 15 tahun woiiii aku keja ngan company niii....sebab aku leh bertahan....hmmmm banyak sebabnya..tapi takpa laaaa nnt da slow down ckt aku story..la ni moh tgk keja keja mover..tak banyak pon barang yg aku hangkut...

Sofa yang siap dibungkusss..
Aku suka sebab kat BJ leh rembat sofa baru....



Sungguh cepat kerja kerja pembungkusan.....

 Cak!!!!! main cak..cak plak budak niii...
Sikenit tukang jadi mandurrrr....siap soh hangkut Basikal dia lagi....






Done tunggu nak masukkan lam lorii jeee

Tertiba aku nak bawa fridge niii...berangan rangan nak rembat yg baru....masa aku tulis nii aku dah beli baru pon...alah alah cam'umah baru


Berapa tahun ditempat orang xsure lagi....laki aku dah start keja kat sana mid November 2012 arituuu..so sepanjang dia kat sana adalah 2 kali aku turun Miri...tengok umah yang opis sediakan & kemas umah bagai....

Time nii pon segala barang semua dah siap kemas masa aku kat sana year end ari tuuu..tak banyak pon setakat kain baju anak anak....
semoga dipermudahkan segala urusan kami nanti..
Time aku update niii aku still kat BJ lagi nak uruskan sianak bujang yang berharap dapat masuk boarding school...so sementara nii dia stay laa kat umah ngan MIl/SIL aku tapi memandangkan kuasa veto still kat aku so aku just limitkan smpi bulan Feb jeee tak berjaya gak aku hangkut gi miri sesama .senang depan mata aku...

5/1..aku dah fly balik miri ngan ain..zidane..shazleen.
Ibu gonna miss u so much abang..
Luv u



No comments:

Post a Comment