Thursday, November 29, 2012

Happy Besday Aina...

 Besday girls si baju ijau...anak buah side hubby niii  besday dia masa deepavali ari tuuu kebetulan memang cuti kannnnn..
kebetulan pulak MIL ada kat umah, so apa lagi memang kebetulan gak leee heeee..

Memang pepagi lagi adik hubby aku call nak datang umah...sempat lee aku siapkan bread puding & plan nak gorengkan mee jeee.....


 Sungguh sepah meja makan aku.....sampai jee umah terus adik ipar aku bagi tau nak celebrate besday....lol kalau aku tau aku masak best best sikit..heeee



 so yummyyyyy
kalau bagi tau mau aku buatkan PAVLOVA....


 Best gak perty tergempaq nii heee ipar aku siap sediakan semua food aku hidangkan bread puding jeeee....
ayaq teh ngan pinggan mangkuk... Pulut Kuning dengan Rendang Ayam pon adik ipar aku sediakan.



 Bread puding

(alhamdullilah peberat dia upanya, sempat lee angkut satu mangkuk...: pesanan pulangkan balik yee mangkuk tuu haaaaa.....)


 Mee goreng

p/s:happy besday aina, moga menjadi kebanggan umi & ayah...
doa acik ngan pakcik amin moga berjaya dunia akhirat..amin!!insyallah

No comments:

Post a Comment