Thursday, January 17, 2013

Lepaking with friendssss..@Red Box,Sogo

Happiness as light as air.
Happiness as light as air.
LOVE as DEEP as OCEAN.
Friends as solid as diamonds
And success as bright as gold.
These r my wishes for all of you today and everyday


Rindunya kat kekawan..opismate...!!! sebenarnya aku baru terperasan gambar nii tuu yang terus gedik gedik nak simpan lam blog tuuu...yelahhhh blog nii kan alah alah dairy kesayangan aku.so harus ada ceta niiii especially bila tengok semua muka muka kat gambar nii.

Sehari sebelumaku keMIRI, Gathering niii alah alah farewell party tuk aku leee tekongnya siBeb..penganjur malam tuuu so nak tak nak "saya yang menurut perintah" padahal sabtu 5hb tuu flight aku pagi tuuu kul 11am, tapi tak kisah laaa janji lepakkkkkk..yehhaaa..
walauon aku bukan kaki karoke tapi disebabkan pengajur RATU KARAOKE ....mak layan nyah..!!!

Awal awal lagi aku dah inform laling aku yelahhh kena lee minta izin..& anak anak aku pulak my sista tolong tengokkan....alhamdullilah...!!!

Berkaraoke laasampai kul 10.40pm...bukan apa nak menunggu sorang sorang tuu yaa ampun kebetulan malam tuu pulak hujan ....memang jem laa jawabnya...lepas maghrib aku , yang, kaklong & kie dah sampai...penganjur tentu aa awai sikit kan...thanks to Zue&Nani gak...melayan kakak kakak yang alah alah vouge gitu haaaa...

Macam macam lagu gak laaa dari lagu ABC sampai laa lagu Uji Rashid....caya laa nani...cun tuuu....upanya lam hati ada taman yeee.....!!!

Sambil nyanyi...sambil makan..sambil sembang...sedar sedar kejap jee masa berlalu...!!

Muahhhhh sayang semua.....thank beb,zue,kie,kak long aka Nora,Nani & Yang

Goyang seh gambaq niii
Sicomel Zulaika & si handsome Zackary....owner by Eddy & Noor


Caya laaa geng...raya kita jumpa lagi kali ni kat PB plak...



Malamtuuu Eddy ngan Noor balik awal lee sikit dari kami semua tuu pon sebab ada budak kenit kalau tak mau berembun gak tuuu....

Habis jee terus kami sambung kat Melting Pot, Concorde
Kita minum ..... kita borak lagi....



Buat semua...jauh dimata but dekat diwatsapp...dekat di FB,dekat diblog..yang pentingnya dekat dihati...

LUV you all

buat semua sahabat,teman,kawan...tak kira dimana...diblog..di FB..yang baru kenal...lama kenal...


♥::: DOA BUAT SAHABAT :::♥

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Ya ALLAH,
izinkan sahabatku menjadi sekuntum bunga...
Yang diHiasi denGan keLopak akhlaK muLia...
HaRum wanginya denGan iLmu agama...
... CantiKnya keRana iMan & TaQwa,
Namun KeindaHan zahiRnya disimpaN raPi,
biAr meNjadi raHsia yanG kekaL abadi,
buKan perhaTian mata ajnabi,
yanG menJadi puncA fitnah hati dari lelaki yanG berJiwa sepi....
wajahnYa bukan mengunDang dOsa...
timbuLkan duRi yang memagari dirinya
agar terpEliharA dari nOda duniawi
yang meNghilangkan haruman sejati...
Yang memudarkan kecaNtikan diri
uNtuk engkau caloNkan dirinya sebagai biDadari sYurgaMu nanti...
Aamiin Ya Rabb...
__________________________________

"Ukhwah itu bukan pada indahnya pertemuan..
Tapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya..
Di dalam DOAnya.."
(Imam Al Ghazali)


No comments:

Post a Comment