Saturday, January 28, 2017

Time aku TERKENA..

Backstab!

Itu lah yang dirasakan apabila aku ‘terkena’ dengan rakan karib sendiri, yang maybe telah dianggap sebagai adik- beradik sendiri. Memang sesuatu yang normal bagi seorang manusia untuk berasa sakit hati. Selamani aku diam bila kena kat orang lain but sunddenlly aku pulak jadi mangsa..apa kes!! Hallo....what the hell..

Mungkin, jika hati ini sakit pada mereka yang tidak rapat dengan aku, aku tak ambik pusing, ambik peduli lantak laa kan. Who them to me. kan?

Tapi bila “terkena” dengan sahabat yang dianggap baik dengan kita selama ini, it’s feel torn apart inside. Memang sakit. Geram laa pulak...aku tak tau apa masalah dia mental kot..tp bersangka baik mungkin terlebih peramah kot sampai tak pasal pasal petik nama aku..aku jenis kutuk depan ok belakang aku xmain melainkan org tu kacau aku..but now akuneasa lega lega sesangat....Enjoy life...

Aku tak boleh blah ada kawan macam ni !!!!


No comments:

Post a Comment