Monday, January 30, 2017

Aktiviti CNY holiday, Parenthood Sunway Pyramid

Lama dah plan nak bawa si Iman ni, saja nak suruh dia explore sikit dari asyik.henpon 24jam. Tiket siap siap.beli dari bulan Nov tahun lepas tuu sampai nak expired laaa bulan Feb ni br aku gigih slot kan juga. Mula plan nak bawa siHasya tapi memandangkan dia pulak ada kelas mengaji so aku ajak laa anak neighbour sebelah kawan baik Iman juga. So walaupon berdua depa tetap enjoy.

Sampai sebelum zohor ..opsss tempat ni kena cross padini shop masuk kedlm.sikit exit pintu padini yang satu lagi baru jumpa..tak tahu juga sila laaa rajinkan diri bertanya yaa.

Nak jimat stoking bawa siap siap dr rumah kalau tak melayang RM7. Bawa jaa socks yang berlambak kat rumah tuu senang.

Layan gambar..depa main aku lepak habiskan Novel @tundukkan playboy itu@
Food dekat cafe dia pon murah & sedap, budak berdua tuu order fish & chip..sakan sedebuk dia letak salad...kenyang laaa lps tuu siap sambung main lagi. Aku lupa nak snap picture makanan, memsg sampai jee terus ngam masam tak makan setahun, padahal sebelum keluar aku dah paksa makan nasi lemak siap siap..Aku masak okies..

Abang dan kakak tak join pon dalam tu ,memasing merayap berdua movie laaa Popular book store laaa, McD laaa sakan depa...ku juga terperam..

Petang jee masa kami nak keluar makin ramai mak mak & pak pak bawa anak...sesak laaa juga kiranya huntung laa datang awal..puas hati anak dara dua org ni dapat main.

Sebelum balik acara wajib sure singgah Starbuck, so tempting ngan RV nii..sejuta kali kena jeling ngan laki pon ku abaikan buat buat tak nampak..gigih ku seret juga laki kaa, boyprend kaa, sapa kaaaa...haaaaaa selalunya aku ngan ain sekepala..

No comments:

Post a Comment