Sunday, March 20, 2011

2nd aktiviti..Taman Buaya,Melaka



Taman Buaya...
seriau aku nasibbaik tak idup..tengok dia nganga mau muat kepala siShazleen tuuu hehhehhh

Memula tuu aku ingat besar leee tpt niiii, cam zoo kee alih alih sekali pusing da abis pon..hehehhhhh tapi kat dalam nii ada tama tema air..ok leee gak 
bayaran cuma RM10 + taman tema...,kalau tak RM8 jaaa..
so kami tak masuk pon taman tema tuuu...mana bawa bekal baju sorang sorang...nak keMelaka pon tak plan..ishhhh banyak sungguh aktiviti tak plan kami upanya!!!

Memulanya nak gi Bekfas jeee...sebabnya siZikri, ZiDaNE & LaKi aku lom bekfas..!!!Aku & Ain da selamat pon makan kt hotel tadi...hehehhe lepas tuu terus  terjun poll, itu yang sesambil cari makan kt Port Dickson niii terus lajak keMelaka...
Kami duduk kt Water Chalet...tak banyak pon aktiviti...jauh sikit dr.pantai so bebudak nii kejanya lebih dr.memerap lam bilik jeee...swim dalam bilik...
lagi pon asyik ujan jeeee
aku mana leh kalau tak merayap bukan aku lee namanya.....hehehehh

 

aku tak tau spesis apa.....


Kat area nii ada wat penerangan/pertunjukan  pasal buaya bagai..perhhh memula berkobar jee aku nak tgk alih alih ada pulak enterprem pasal ULAR....spesis yang aku mmg geli nak tengok ...kekadang tuu dengar nama pon aku dah geli geleman...terus aku cabut dari situ....hehhehehh





Tak banyak story pon kat sini,sebabnya kawasan taman buaya niii kecil jeee.....
ada lee sikit taman burung..tuu jeeee..



Sebelum balik Hotel sempat lee anak anak aku request nak main pasir 
(mana leh kalau da sampai sini tak jejak pasir kann)...


p/s: key lee nanti aku update lagi nii nak gi Mandi & nak gi pam basikal zikri...



No comments:

Post a Comment