Wednesday, March 9, 2011

Shoping lagi...

Last week yang mmg buzzzyyy mana taknya..da lee sabtu ahad ada weeding.. Lepas tuu besday siZidaNe lagi....opsss aku tak dee lee wat jamuan kee apa kee...walaupon mmg ada plan tapi sebab kesuntukan masa tuu yang xcal tuuu...jenuh aku nak pujuk anak bujang tuuu yelahhhhh time abang & kakak dulu aku wat...alih alih time dia xwat lee pulak...ishhhh sungguh xadil..Ini undang undang tidak ADIL...(opsss apa hal keluar dialog PRAMLEE niii)......tapi tul aku mmg.xsempat...Plan nak wat 12/3 time tuu kan cuti skoll so campur tolak sure ramai yg xada gi holiday le,balik kampung laaa....kebetulan pulak si ain ada camping lagi leeee xleh wat..tuu yg kena cancel gak tuuuuu ...yelah nak wat jamuan niii nak kena pikir pulak kekawan dia yang nak datang...!!! Kalau kekwn aku no hal punya..anytime..!!!!!!

So tak mau ampa kan dia.....aku wat lee 2,3 janji...hehhhh
Nii salah satu janji dia...soping laa apa lagi...aku bawa gi MID VALLEY jee malam tuuuuu.

Adoi laaaa mmg dia ketuk aku habis habisan...tapi yelahhhh setahun sekali ..layan jee laaaa...walaupon nak terkeluaq biji mata aku niii tengok dia dok pilih barang....(laki aku senggeh jeeee..yelah dia da selamat sbb da beli awal2)

Haaaa tengok tuuuu rabun biji mata dia dok pilih kasut...selalunya terjah BATA jeee.....time aku nak bayaq bukan main lagi pilih kedai nuuuuuu...


aku siap pesan...adik tengok rega bawa RM50 hinggit jee tau (ada kaaaaaa!!!!!)

Haaaa tengok tuuuu!!!! nii sapa yang nak beli niiii....orang lain lee pulak dok sebok menerai....ayah dia pandai tau tunggu depan kedai jaaaaa.... 

Ain tengah dok sebok try kasut....saja tau dia niiii nak kempiskan purse aku jaaaa.

Tengah aku dok layan anak bujang tuuu,sesambil dok jeling laki aku tuuu yelahhh kang dia jalan jauh dari kedai cammana aku nak kelui tulong top up..heheheheh..nampak lee pulak ex- opis mate aku ...so apalagi...berchat- chat lee kejap...sempat lagi soh ain snapkan pix.
































































Wit Emma



Punya sembang sampai lupa nak tanya nama anak dia....tomei jeeee


Dari Crocs cepat cepat aku tarik budak budak tuu gi JJ pulak...siZidaNe nak beli baju mandi pulak..time nii lee dia kata baju mandi dia da buruk....ada jeee tau nak perabih duit aku....TAPI mmg pon baju dia dah kelabu asap heheheheh
so kiranya pemintaan dia di L U L U S  kan...melayang lee gak RM89.00

LEPAS tuu ada lagi....dia request nak masuk Toy R'Us..
aku da pandang laki aku semacam ...!!!! amboi2 bagi betis nak paha leee pulak....
tapi sbb laki aku da kasi Green Light....melompat lee dia...tp aku tetap 
LETAK SYARAT...yelahhh mana leh nak ikut jeeeeekan naik lemak leee dia....

Syaratnya aku pilih.....kalau dia dia pilih compom lee menan...!!!
siap aku pilih, bayar terus aku soh bungkus...
 Tengah tunggu lee tuuuu...


Da dapat adiah,kasut..apa lagi baju mandi cepat cepat aku heret depa balik...walaupon siZikri dok pujuk singgah MPH kejap....padahal time tuu dah nak dekat kul 10pm.Tapi sebab dia nak beli story book ...ok leee tapi ngan syarat cepat sikit...time nii aku soh laki aku jee ikut budak budak....malas da aku lagi pon
si Shazleen da busan..yelaaaa bukan habuan dia kali niiii.....

 Budak yang da busan...siap klau leh nak bersila kat stroller tuuuu...

Tapikan lepas jeee aku kejan budak budak tuuuu...mana tak nya...sopping complex tuu pon nak katup....ada lagi idea gabungan dari Zikri,Ain,Zidane plus laki aku sekali....

Nanti aku sambung entry lain pulak..kang BUSAN pulak kauorg nak membacanya....

Aku tempek gambar jee dulu....


No comments:

Post a Comment