Saturday, March 12, 2011

Kakak yang sungguh bersemangat ari nii..

Aku baru jee balik dari kelana jaya,ari nii aku cuti masak sebabnya fridge aku da susut sangat..sok baru nak terjah pasar..
so sesambil layan Glen sambil update blog jap

Hari yang ain tunggu tunggu sampai akhirnya,besemangat sungguh aku tengok pepagi lagi da bangun ingatkan aku soh beli buku 3x5 alahhhh buku kecil tuuu yg selalu org letak lam poket tuuu...senang ceta buku kutip utang heheh akkahahhss...
sebab dulu kalau aku tengok ada kawan yg pakai sure aku kata "awat nak kutip utang kaaa,haaa lepas tuuu leh belanja aku makan"

So aku soh dia check apa yang patut ..apa yang lom masuk lagi yelah pestime wooiii dia nak bawa diri sorang sorang...opsss ngan kekawan aaa...
risau gak aku selama nii aku yang dok jaga dia mana pernah pegi memana kalau aku tak da lagi lee pompuan mmg patut lee aku rasa macam2 takut ada,seriau ada,macam2lee perasaan aku niii..agaknya lee time aku dulu cam nii kot nuu mak aku rasa...pulak tuu aku jenis yg."ketegaq"pakai nak ikut kepala otak aku jeee..haaaa lanii anak aku pulak nak camping aku yang kecut prot...

Laki aku steedy jaaaa aku tengok....pesan lebih kurang!!! aku tengok si Ain ok jeee bila ayah dia pesan, time aku saja jeee dia nii tau ...cam masuk telinga kiri,keluar telinga kanan..hehh (cam tuu lee aku dulu la niii haaa ambil engkau!!!)
selambar jeee dia kata

"Rasanya da 10 kali ibu pesan"

Tengah dengar taklimat, siap aku save no.phone cikgu tuuu...
macam macam aktiviti oooo...tido kul 11 bangun kul 5pagi...



masa nak berangkat da tiba sempat lagi kami posing


Ain ngan kawan,seronok jeee diaorang
peserta seramai 90 murid, dari 3 buah sekolah agama kt selangor
gabungan sekolah apa aku tak hinggat dah tapi salah satunya sekolah agama kota damansara..so bas nii akan bergerak & bergabung ngan satu lagi bas yang da tunggu kat sekolah tersebut. Kat situ berhenti solot zohor & makan tengahari.


Bas yang nak gerak da....
Perasan risau jangan habaq laaa..cuma aku doakan anak dara aku sihat sepanjang menjalani aktiviti.
Ibu & ayah doakan semoga ain selamat sampai & selamat balik..
Lepas jeee selamat antar siAin, kami trerus ke LCCT nak add on additional passanger
sapa lagi anak dara aku tuu laaaa...ingat tak tiket flight pree yg laki aku adiahkan masa 100 women's day tuuu haaaa..tertiba masa laki aku sampai umah terus dia kata bawa lee kakak sekali.. as a gift sbb dapat no.2 lam exam last years..

Time aku sampai LCCT cuaca da mendung terus kau teringatkan sikakak....nasib baik aku da masukkan baju ujan lam beg pack dia tuuu...

Lepas tuu terus ke Cyberjaya gi makan..apa lagi kalau bukan nasi arab..nii paverate laki aku..



Budak nii yang da lapaq, dari LCCT lagi dok merengek bila nampak McD aku yang da masak sangat ngan "auta" malas nak layan sebabnya dia kala McD bukannya nak makan sangat pon lebihkan menan jeee..

So aku wat tak dengar jee dia dok sebut nak makan burger tapi ayah dia perasan terus ajak masuk nak tapau...keluar jeee dar McD haaaa kan aku da kata bukan burger yang dia angkut tapi menan...budak nii mmg nak kena ngan aku ...
woiii da besaq tau malu jeeeee
Minuman kami

Nasi Hanith RM12



Lamb Soup
Ok lee dah ngantuk niii sok pagi nak gi market lagi lepas tuuu ada weeding lagi....
nampak gayanya malam lee baru dapur aku berasap!!!!




No comments:

Post a Comment