Thursday, March 10, 2011

bEsdaY ZiDaNe..my oNe & oNLy part 2

Meh aku sambung balik entry pasal kena kopak ngan besday boy aku tuuu..ingat kan lepas aku perambat keluaq dari Mid Valley nak terus balik umah leee....idaknyaaaa....padahal time tuu da dekat kul 11pm pon...tak ngantuk kaaa...ishhhh budak budak niii ....
nak makan lee pulak..

So sini leeee kami singgah kejap....



Restauran Nasi Kandar MAKBUL kat area TTDI Jaya





Minuman yang kami order...yang kaler putih tuu limau ais, salah antar...minta Milo yang sampai nya kaler lain....hehhh kompius kejap!!!!





 
Mak aiiiii berselera depa makan nuuuu,padahal da tengah malam tuuuu



Nasib baik leee budak nii tak mengamuk time tuuuu..
yaallaaaa time tidoq dia laaa katakan..aku cuak gak mau dia melalak kat kedai makan tuuu kang satu hal lee pulak, tapi nasib baik leeee baik jeee siap nak makan lagi....haaaa kongsi jeee ngan besday boy tuuu, tak kosa aku nak gi order baru...bukan makan banyak mana pon.
iskkkk comot nya mulut adik ooooo!!!!


Heee so kiranya kami sambut besday kt kedai mamak jeeee laaaa...tak leee cake kee apa keeee...(mana polak aku nak rembat cake memalam cam tuu kan.....)

Niii sebahagian jee tau janji aku kat besday boy tuuuu, hissss nyesal pulak tabur janji..hehhehh..tapi yelah bila pikir2 balik kecian sebab masa siZikri ngan Ain dulu siap aku beria ria sambut, kena time dia cuti sekolah pulak...so sapa nak datang..setakat kekawan aku compom leee tapi yang nak sambutnya dia sure lee dia nak kekawan sekolah datang ...so aku pon pakat leee pulak nak kasi goodies beg tuk kekawan sekolah dia...(haaaa aku da tunai janji ke2 tau)



No comments:

Post a Comment