Thursday, March 10, 2011

Goodies Beg for Kekawan Skoll Zidane


Niii nak tunjuk pulak "goodies beg"..ada yang panggil "party beg"  lagi apa yeee..tapi yang penting budak budak sure appy nye dapat benda alah niii...tapi mak budak yang keluarkan belanja mmg kopak hehehe...tak peee lee niat nak sedekah kan


 1st item - variety-oreo

Heeeee cantik tak....menarik kan nii coklat OREO aku order dari  RiNa 
(thank yeee beb...mmg cantik & awesome,
sedap pulak tuuu sempat lee rembat satu ari tuuuu)

kebetulan aku mmg tgh dok mengoggle nak cari sapa2 yg nak ambil order,then pucuk dicipta ulam mendatang...siRina interprem kt blog aku niiii "ShoutMix" so apalagi terus aku call wat order!!!!

 haipppp tangan sapa tuu nak seluk seluk tuuu....
close up sikit

hehehehe da kena marah ngan aku terus tersentap....
aku punya leee kagum dok belek sesatu...lepas tuu dok pikir camana nak simpan naaaa???? masuk semut dak nanti? cair dak nanti????

Tapi alhamdullilah semua yang aku takut tuuu tak berasas langsung
terletak elok jeeee lam bekas dia..so mmg berbaloi leeee kekalau sesapa nak order...
yang penting sedap...tak manis sangat

2nd item - Home made soya
Aku beli kat Giant jeee

3rd item - vanilla muffin

close up sikit

Nii aku wat tau...tapi aku guna tepung ready made beli kat "BAGUS" lepas tuu aku tampal ngan wording reben

Tepung muffin 
sama jee caranya...

Lepas tuu aku taruh pulak biskut biskut,cekelat sugus 




Wording " Happy Birthday"

niii leeee hasilnya yang siap di packing


& final


nii leee hasilnya cantik kan , sapa lagi nak puji aku leee.....
tekan lift pon aku sendiri heheheeh

6 comments:

  1. cantiknya coklat ladybug tu.. kreatif mama zidane

    ReplyDelete
  2. sue..bleh buat berniaga la doorgift camtu.. :)

    ReplyDelete
  3. bestnyer kekanak zaman sekarang..jeles i tau leh makan cokelat dengan muffin..hehe..

    ReplyDelete
  4. ~@e_da~...mama rina yang paling kretip....hehehehe

    ReplyDelete
  5. ~IchaChoco~ adoiiiii niaga....hehhh tunggu pencen le kot..tp kl sapa nak order leh gak heheheh!!!!

    ReplyDelete
  6. ~farah~ itu leee zmn kita dulu tak de benda semua niii...heheheheh...!!!nnt org antar courier yeeee....nak keee!!!

    ReplyDelete