Thursday, March 24, 2011

Fesyen kain batik panjang



Budak nii upanya peminat batik panjang ari ari suka sangat pakai upanya....
memula aku cuak gak...apa kehel nya budak niii mengusung kain tuu kehulu kehilir...
selalunya siNing yang dok guna mendokong dia, takkan plak terkalih dia nak dokong Ning pulak mmg haru kalau cam tuuu ..hehhh mau terkeluar biji mata aku ...!!!
Suka jee dia, bila aku tgk siNing melilit kain tuuu kat badan dia
(Padahal aku nak gerak gi Opis dahhhh...tp sbb nak tau gak aku lepak kejap...
Siap posing lagi tuu bila tgk aku cepat cepat capai "Olimpus"


Aku nak gak tunggu apa akai dia seterusnya

 Nii nak start turun dah.....

scroll lagi
"
"
"
"




"
"
"
Lol upanya dia nak "guring" hehh nii bahasa banjar tau....
bahasa melayu nak tido upanya...iskk 
"
"
"
"

Upanya tak puas kena "BEDUNG" kot masa lam pantang dulu..hehhhhh
nasib baik siNing ada stok arapkan aku !!!! takkan nak bungkus ngan lampin kannn....hmmmm xsempat nak cilok arwah mak aku punya dulu....nak kena ada gak niii wat simpanan mana tau kot kot aku nak tido berbedung pulak nanti......kwang kwangnnnnnnn

da gi tido,patutu lee masa aku tanya siNing senyum jeeee
bagus bagus lama sikit dia membukang..sempat leee SiNing join wat taik mata sekali 
haaaa jangan siNing membuta tak hinggat dunia sudah mau kena pelangkung ngan aku nanti




No comments:

Post a Comment