Friday, March 25, 2011

Asal dia jee suka interprem kan....lagi lagi sikenit niii...
pada yg singgah tuu yg terasa jemu asyik asyik muka yg sama aku tempek..haaaa pejam jee mata tuuu....Opssss cammana nak baca kan hehehehh
Abis lam ramai ramai dia jeee rajin wat aksi aksi yang aku xleh nak wat...cammana!!! 
lagi pon asal aku nampak jeee ada jeeee A K A I dia yang aku rasa hissss budak niiii kan!!
anak tudung tuu dia rembat kakak dia punya, tuu lee suka lagi sepahkan reta benda 
apa lagi..agaknya dia pon teringin kot nak serkup kepala
tuu yang test try tuuuu!!!


Perrhhhhh kita minum dulu !! 
adoi laaa anak aku niii

Tengok jee laaa pesyen dia pakai...tak terkata aku !!!
nii mau sok da besar panjang baca balik entry aku ni mau dia terguling guling malu niii 
akakhahhh

Cam tak de perasan jeeee...siap ada gak kemetot rambut dia nampak
aku ikat rambut dia..saja nak biaq panjang...tp lambat oooo rambut dia ni nak panjang..dari abis pantang sampai laa niii mana ada aku potong, trim sikit sikit jaaaa 
tapi tak panjang2 jenis rambut nipis niiiii leceh sikit....

Time niii aku rasa mata pon tak nampak kot....
sebok dok usung merata bekas "ayaq"  dia tuuu


Cewah nampak gak biji mata tuuuu


So ESOK  Glitter Words
walaupon cuti sekolah da abis tapi memandangkan aku dapat complementary flight ticket dari Mr.Darling (dia kasi tuk gal gal jee tau,so boy boy yg ada kt umah aku tinggal ngan big boy jaga) tapi memandangkan aku gi ngan siAin + BFF aku jee so siGaL Kenit aku kena tinggal...(papa dia tak arap ooo aku angkut anak dara kenit dia tuuu, takut susah aku nak kelola...baguih baguih)

So Shazleen esok Ibu ngan kakak xde tau
 Sha, Abang Long, Abang Chik & Papa jangan notty notty key..

apa pun doakan kitaorg agar selamat pergi dan balik ngan  
P A K  T O N Y
pada selasa nnti ya.... 
Glitter Words
 &
Glitter Words


2 comments:

  1. ~farah~
    hheheheeh pak tony yaaaaa...AirAsia's CEO Tony Fernandes!!!!!! so kiranya ksue gi ngan airasia!!!

    ReplyDelete