Thursday, September 6, 2012

TIME'Raya together-gather

Minggu niii sungguh sungguh kenyang ngan makan jeee.....
monday ari tuuu dept aku wat potluck....ada satay,nasi minyak,bihun sup,kuih muih,puding karemel,lemang,ketupat daun palas,rendang puyuh,rendang sotong,rendang ayam & daging,bihun singapore,red velvet cake,brownies cake..lagi apa yeeee
gambar!!!!! ...heeeeeee memasing kebulur so lepas jee doa semua pakat terpa nak ngappp jeee...

So yg da lepas kita abaikan..meh layan gambar on Tuesday pulak...masa office open house
the banner
acara memakai sampin...

Agihan duit duit raya buat adik adik dari rumah anak anak yatim kesayanganku Rawang by our big brother
alhamdullilah ..comel comel jeeee....

my team "special project department-astro"satu meja penuh ngan gadis gadis & mak budak yg melaram abis on that day.

ada kambing golek,ayam golek laksa johor...the best bg aku leee....lemang,ketupat..nasi hujan panas....memeng kenyang sampai malam...
ada gak acara karaoke, baju cantik...acara anyam ketupat...


 My team member lagi....
Our boss yg baju merah....sebelah jejaka aka bapak orang Tg.Zarina...pestime tau aku kena jaga boss pompuan..heeeee perbezaan jaga boss laki & pompuan...shhhhhhh biarlah rahsia..!!!
department aku kalau ikut 38 staffs but this niii ramai yg outstation ke Penang...

En Zainal- duduk
Me, my boss and Julie


wahh buruknya belakang aku tuuu penuh ngan kotak kotak..
tu semua sebab kitaorg nak pindah ke bangunan sebelah..HQ nii nk renovate kasi lagi umpppp....
tapi aku cuak sikit sebabnya ......bangunan sebelah niii studio....so agak keras sikit....
minta minta lee tak de benda yg tak elok terjadi kat kitaorg nanti.....


No comments:

Post a Comment