Monday, October 29, 2012

PlayTime- Bowling & Archery, Sunway Pyramid

Semalam.....ahad memang tak de plan langsung nak keluar....walaupon hati terasa nak jejalan cuci mata...makan angin sampai prot kembung...tp sebabkan malas & nak melayan Novel baru acik lana..itu yang terus hanyut... !! Da leee time tuu hujan...perhhh lagi syiok layan novel sambil baring baring atas sofa & pekena teh panas.....terus terbayangkan Tuan Putera...haaaa

Tertiba dengar orang bagi salam..lol apahel kakak aku nii bertandang umah orang petang petang cam niii...iskkkkkk (sambil tergeleng geleng kepala)....sampai sampai terus tanya makan..!!! cit...bukan dia nak bawakan goreng pisang keee...cokodok posang kaaa..tak pon nasi beriani kaaa....syiok aaa ckt...alih akih soh aku plak masak...!!!

Haaaa lepas tuu terus aku bagi plan jom jejalan...naik keta baru
(woiiii kakak aku baru rembat keta tuuu)
tapi yg tak bestnya nak jejalan kat taman...apa ke heeeellll...ujan oiiii last last aku ajak gi sopping mall lehhh cuci mata & cuci purse sekali heee..

Lagi pon aku plan nak belikan si ain kasut baru...& nak singgah MPH belikan budak budak nii story book...buat habuan membaca...!!!

sempat leee aku berkelentang kelentung kat dapur jap siapkan mee goreng...kang kebulur plak laki aku ...!!! nak keluar tak bawa laki so kena leee penuhkan prot dia dulu..kang tak berkat aku meronda ..heee

Nak keluar umah pon pening dok pikir arah tujuan..sorang nak gi 1Utama, sorang nak gi Sunway..hissss kauorg niii mau nak kena luku memasing niii..last last sebab aku ngan anak buah aku yg drive so kiut suka kami lee kan nak drive ke mana....!! Kami bawa 2 keta senang nak balik karang...

Memula terjah dulu  sini...


 ohhhhh gosh......pink okiesssss!!! Sikenit yang kalut nak join main...& result nya keluat juga...haaaaahhhh

 anak buah aku ....cuti sem...lehhh aaaa join....kalau tak nyah kau dari sini heeee...!!

perhhhhhh bajet mancho tuuu...


2 beradik - excited tuuu memasing tunjuk skill...skill pegang  bola!! haaaaa...

1 games jee kitaorg main ...tak kosa aku nak lelama situ ...cadangnya nak cari kasut..so lehh gak aku jamu mata kt levis...kalau sempat..(cadang lee kaaaaannn kalau sempat...)

Keluar jeee dr bowling....anak bujang aku nak try indoor archery plak...dalam dok menjeling aku layan gak leee...malas nak gaduh..!!!walaupon time nii sikenit da merenggek lapaq...cehwahhhhh budak niii time papa xde laaa nk wat perangai....da lee banker tertinggal kat umah lagi nak demand memacam...padahal seblm keluar tadi aku da siap siap sumbat susu...!!!






Sebelum start pakai dulu benda alah niii.....  they were given I-don't-know-what-you-call-that for safety purposes and minimize any injuries to happen.Archery nii sebelah menyebelah jee ngan bowing



Speed...Focus..strenght
here will be a coach guiding them how to hold, aim and shoot, so tak yah nak risau..main jeee & enjoy heeeeee
yang nak RISAU nya purse aku yang makin susut nilai niii....huwaahhhhh
Da abis arrow cepat cepat aku hangkut semua jejalan cari makan...cian pulak bila sikenit kecoh lapaq...
sesambil tuuu sempat gak mata menjeling kasut keee...baju keee....
alih alih anak bujang aku rembat satu kasut kat Rip Curl malas nak snap bagai....jeles niii bukan kasut aku...dah lee seblm raya ari tuu beli adidas...nii beli lagi...hayooo...hayooooo..bukan takat kempis dah purse aku niiii nii mau takat nak kena gadai da niii.....

Cepat cepat aku heret semua masuk garden...kenyang kan prot dulu & hiburkan ati sat....

 Ala-ala yeee.....
cit kalau yeee pon buka lee cover tuu dulu nak oiiii.....terkezut aku tertiba berbunyi...!!!

 cozy jeeee
so nice deco..!!

 bagusss bagusss amalkan selalu...nanti da besaq time dating tuu haaa duduk cam niii jauh sebatu....tau...heheheheh...

Budak kenit tuuu beria ria lapaq..alah alah setahun aku atak kasi makan..alih alih masuk sini ....main buai jeee....

aku pon nak intprem gak...!!





  One Malaysia Nasi Lemak
Salted Egg Fried Rice

Garden " Fried Keow Teow"

On the way balik tuuu tertiba ada call masuk...heehhhhh aku da sengehhh cam kerang busuk daaaa then cecepat aku soh si ain jawab...haaaaa...

Bila dengar ain berborak terus aku gelak...kan da kena.... 
"LAMBAT TIDOR LUAR"

kahhhhhh tu dia sekali keluar "trademark" cam pernah ku dengar tapi dimana yeeeee...




No comments:

Post a Comment