Thursday, November 8, 2012

Melalak....

Time aku nak rehat petang semalam....time cun je lepas kemas umah bagai, lepas seisi pujuk memujuk selesai...heeeee ni sebab aku dok sebok pujuk en asben ajak makan nasi lemak....haaaaaa berlemak lagi laa badan aku ...tuuyg aku malas nak tengok masterchef tuuu kebetulan sebelum tuu tayang episod kerja luaran ada laaaa pulak nasi lemak...dan dan tu gak aku ajak en asben gi cari....!!! haaaaaaa nasib ujan kalau tak mau aku majuk sebab tak dapat nasi lemak malam tuu gak...

Itu yang sampai jeee umah semalam terus seisi bodek membodek...punya laa terliur nak makan nasi lemak daun pisang...!!!
Tertiba sikenit nii melalak....bergegaq rasa umah aku....heeee

Aku pun apa lagi siap terjun tiruk lagi dari atas....punya laa takut..kot kot kes besar kaaa....sapa tak seriaukan..anak ooooo
last last...!!! hmmm cam nak terguling guling pon ada...eleh..sungguh sungguh drama queen...dari aku nak kecian terus aku bantai senyum simpul...kang mau aku bantai gelak sure lagi kuat dia melalak....last last dia tgka ku bo layan terus cari papa dia ngadu....

Yang papa plak..suka kalut terus terpa kat aku minta minyak gamat....ho ho hoooo  comel jeee...
time tuu aku dok sebok lipat kain..biaq laa papa dia handle with care..!!heee

 haaaa hambek sekali 2 lutut papa dia tempek....

Yang bestnya lepas tuu nak jalan pon xleh kena berdukung.....hamboi....bukan main nun...
siap bergaduh lagi ngan aku tuuu sebab xleh mandi nanti sakit.....
"tak mau andi"..."tak mau andi"
haa time nii terus aku siap siap pegang hanger...da lee nak maghrib karang nak keluar makan nasi lemak lagi....upanya lagikuat dia melalak...selalu nya kalau aku pegng hanger mencanak dia lari...kali ini.....mencanak dia soh papa dia dukung..tu yg aku kata drama queen sungguh...



Luka sikit jeee tapi melalak cam nak pecah umah...

 Lepas mandi pon siap melalak lagi tuuu hisss tak penat kaaa....
meleleh gak laaa ayaq mata tuuuu...kiranya buka propa laaa..sakit sungguh tuuu...lain laa kita kalau luka sikit main lebih kurang jaaa....kira nya cam power ranger laa leh tahan gitu..!!!



Luka!!!! sian anak aku....
comel jeee..
Luv u baby.....
 Nasi lemak idaman kalbu
Next entry yaaa!!

No comments:

Post a Comment