Thursday, November 1, 2012

Madam Kwan's & The Loaf, EmPiRe

Alhamdullilah kenyang da..sendat prot aku..mana tak dah lee pagi tadi aku bantai roti canai lepas gi skoll SKBJ ngan hubby & sikenit tuu...

Lepas tuuu masuk jee opis tertiba aku bosan nak gak time out terus call BFF aku siHalida...ajak lunch sesama..perhhh salute aku ngan makcik sorang niii alah alah dia lee owner kat opis tuuu..pantang aku ajak ON jeeee...Jauh tuu opis dia nagan aku...kat KL nuuu TV Hijrah.....tp sebab aku niii alah alah buzzzyyyyy so kenalee arrange dekat dekat area aku....yang bestnya sanggup plak makcik sorang tuuu memenuhi permintaan aku...heeee itu guna nya BFF tersayang...perhhhh( nii kalau dia baca mati aku kena kutuk...partttt bodek aku leee heroin)...

Ada kaaa dia ajak aku pi makan makanan Jepun...adussss tak tertelan aku makan separuh masak niii...mau terkeluar balik...siap promote tuuu haaaaaa !!laen kali yeeee...

Our Lunch


Dimsum Sup...tawaq habiaq



My lunch...ice campur & Asam Laksa...
huwwwaaaaa x beshhhhhh.....

Lupa plak nak snap bubur cha cha sebabnya sampai jeee bubur tuu kami da nak gerak ....sebabnya tak selesa..riuh rendah + tempat tak best....pulak tuu staff dok lalu lalang...hisss kacau pandangan jeee...
opssss......baik tutup molot....!!!

Terus kami sambung lepak kaat the loaf plak....(mana tak sendat..prot aku )




2 comments: