Monday, February 6, 2012

Dah Ada Unifi kat Rumah...wewifffff.....!!!!!!

akhirnya da pasang...so broadband da simpan wat frame..heeee so lepas nii da tak payah gaduh gaduh....

Package!!!...Jangan tanya sebabnya...sehari sebelum pasang baru laki aku bagi tau.heee...so senyum meleret aaaa apa lagi...ontah la aku tak reti sgt bab2 neh emua urusan gitu hubby aku yg banyak uruskan. Ok guna unifi ni laju tahap gaban.Kompom lepas nii aku nak try view youtube!!
(tunggu laki aku tido dulu..kalau tak mau gaduh gaduh manja...heee lehh layan drama korea lol)

Heee budak budak nii nampak hubby aku pegang camera terus tanya "abang tulis blog kee"...!!!!!heee terus hubby aku jawab .....tuu haaaaa makcik yang kat dapor tuu yang over acting.....

Budak budak nii memang sporting gile...best melayan sembang..siap aku jamukan teh panas ngan goreng cempedak lagi...rezeki diaorg..!!!

Melalui bilik anak dara aku....citttt lom kemas lagi itu bilik....ayo!!!...

anak dara aku nii pulak dari mula sampai habis pasang mengekor jeeeee budak budak tuuu..oittttt hampa wat sport check kee hapa..!!!

Jangan lepas nii hampa pulak dok merepair....mau nak kena ketuk tangan tuuu!



Setakat ni yg aku nampak unifi ni laju le sgt ..

2 comments:

  1. saya pakai unifi sejak unifi ada...
    kalau nk layan youtube mmg laju gler..
    tb pulak,,kdg2 kalau hujan lebat d sangkut jugak......apa pun yg penting, ms tgh guna internet mmg laju...ehheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaa btoi ...time ujan semlm ok juga...!!u tube lom try lagi..still merangkak nak guna heeee....tp internet laju...nak upload gambar pon da ok...!!!

      Delete