Wednesday, June 25, 2014

Didera

Aku laaa tuu kena dera..dera poket!! Aku ajak temankan je gi ambik barang kat pos laju jee..tapi dia siap pau aku sampai RM140.

Kebetulan 2 bulan lepas dah dia aim nak menan mop, nk menan masak masak yang jenis berringkat tingkat tuu tapi memang cari tak jumpa balik KL aritu pon cari xjumpa lain cari lain dia balun...tapi takpa laa balun kat papa dia..

Abis tuu tadi last week masa aku tangkap gambar untuk renew pasport terjumpa laaa ...bila jumpa apa lagi tapi masa tiu memang aku berkeras tak mau beli lagi..saja nak biaq dia tunggu.

Abis balik umah jaaaa dok membodek dari siang sampai malam..malam sampai pagi dok pusing lagu tuu laaaa last last beli laaa juga..sebabnya dia behave!!! lagipon bernanah telinga asyik dok tanya bila aku dapat aji...bila aku dapat gaji.....


OTW gi pos laju lepas antar zIdane tuisyen


budak comot yang happy walaupon penat baru balik skoll 

haaa hambek tak dee nya aku nak menolong...
bila aku wataspp kat papa dia..bukan main lagi kena bising sebab tak menolong hangkut menan tuu

hewah hewah ingat comel kaa
Papalaahabuan kena dera pulak...jaaa
B,plzzzpaidmeback!!!

No comments:

Post a Comment