Tuesday, May 5, 2015

Muara Ikan Bakar, Port Klang ~lagi, lagi dan lagi...

Siakap Sweet & Sour
Sotong & Udang goreng tepung
Udang Goreng Tepung
Tomyam Ayam, tewngelam habis semua yam ayam ...heeee

Ikan Kerapu Sweet & Sour
Ikan Pari bakar sambal jaaa, lambat sampai memang tak sempat laa aku nak snap tangan dah penuh..!!! Tiap kali datang sini aku keja aku menang meratah jaaaaa tak payah telan nasi sure kenyang gak...

Mesti pelik kan apasal laaa ikan kerapu ngan siakap aku masak sama jenis, haaa ini semua selera askar askar aku yang menang suka sweet & sour....letak laa 10 ekor ikan lelain pon depa nak jugak masak sweet & sour...lantak laaaa oraang nak pelik pon ...haaa ada aku kesah laki aku yang membayaqnya heeeee...

Simple jee sambut Early celebration of Mother's Day yang penting kami dapart berkumpul anak beranak....!!!
Apasal lam gambar ini muka aku nmpk besaq......huwahhhhh xmau laa selfie lepas ini, tukang selfie pulak nampak muka sekerat..heeeeee

No comments:

Post a Comment