Thursday, May 14, 2015

Susah nya nak cari Tailor tempah baju Raya

Tudia kain siap siap beli sebulan sebelum, nak mencari tukang jahit tuuu jenuhhhhh tawaf lam henpon cari no.tailor..semua yang aku call semua dah FULL..hadoi kalau tak siap gak mau aku pakai lilit lilit ala ala sari laa kot...gak acener..!!! tak tau laaa bulan berapa semua tailor ini start ambil tempahan...!!!

Mau tak mau kena laa aku tempah kat Parit Buntar....hu alahhhh kalau dulu arwah mak abah ada laju jaaaa ...tak menyempat aku dah berdezuppp sampai PB, pantang cuti mula laa aku dah hangkut kain baju balik now bila dah tak ada..slow laa sikit aku ni nak berdezzupppp....

Nak jadi ceta masa aku laki bini bawa anak anak bujang gitempah baju melayu, baju melayu selalunya tak ada masalah sebulan sebelum pon boleh hantar lagi tapi sebab dah kebetulan anak bujang sulung tuu balik cuti labour day & wesak aritu so sekali harung jaa laaaa...& aku pulak dah siap plan weekend nnt masa nak antar balik sanggup aku paksa laki aku drive balik PB gara gara nak tempah baju kat sana...

Nasib kain baju aku ngan anak dara's semua 1beg dengan anak bujang...& yang best nya kat BAK ni still terima tempahan kain baju kurung aku & anak dara's...huwahhh syiok sehhhhh alhamdullilah.....terus tak jadi balik PB..haaaaaa

Tayang muka bosan bila yang pompuan dulu ambik ukuran...haaaa sabaq sabaq !!!
Yang tak best nya tempah baju pon kena GST,nasib Kain masa beli kat Jakel GST blom start kalau tak lagi haru.....banyak gak tuu dekat RM70 GST saja..lepas laaa makan tuk 2 hari ......

No comments:

Post a Comment