Sunday, July 3, 2011

Kena air Panassssss...



Malam semalam tah cammana kaki sizidane terkena lebihan air panas......
adussss cian aku..masa memula tuu dia ngadu tuuu kalut gak aku iya leee mana aku tahu tahap kepanasan
air tuuu...upanya bila aku soal maid aku upanya air tuu baru masak....laaaaaa bila tengok paha dia da merah...

cepat cepat aku taruh antiseptic krim"bacidin" for minor skin infections,burns and wounds sebab paha tuu makin lama makin merah & makin besar pulak aku tengok....
yang tak tahan tuuu bila dia dok merenggek "sakit..sakit..sakit" time nii memang leee aku rasa baik
kena kt aku dari dia....

Lepas da bubuk krim...aku tengah sizidane nii cam nak nangis, tapi dok tahan...macho leee kotttt
tak pon malu.....terus aku sound adik nangis jeeee...kalau tak tahannn...haaaa engkau terus dia melalak...jenuh pulak aku duk memujuk....yelahhh laaa nak nangis..nangis jeee mana leee main simpan simpan kaaa!!!

Dalam dok sakit sakit tuuuu, dalam dok merenggek renggek tuuu....aku pujuk leee jom makan askrem kt mCd ingatkan nak gi iceroom KD, tapi takut da sampai nanti da katup pon ice room tuuu....yelahh time aku keluar tuu dah kul 930pm.....


aku bukan apa kecian...air panas tuuu...lagipon leh aku tumpang sekaki makan askrem sama..heheheh


kesannya baru sempat aku nak snap tengah hari tadi
lagi sekali terkejut laaaa makin besar nuu siap ada gelembung lagi..siap aku pesan
"adik jangan pecahkan tau, nanti lagi sakit"

hisssss sian sian sian.....
siap lagi tuu tanya aku ...leh cuti tak sok...banyak cantik muka ..da lee last week cuti sebab deman campak...niii nak cuti lagi....husssssss...jangan harap !!!!!

air panas tuu sebenarnya tuk bekalan aku buat susu sishazleen tengah2 malam...sok seblm tidor aku da awal awal siapkan susu, botol kosong, airpanas, baju spare, pampers spare...
malassss sehhh memalam nak turun mencari 

so aku da pesan lepas nii adik tak payah nak tolong ibu k.....
nanti ibu ambil sendiri !!!

nasib baik laki, kalau pompuan...iskkk jatuh sahammmmm



nii haaaa bakul tengah malam tuuuuu....
iskkkk seleraknya atas meja tuuu....


1 comment: