Tuesday, September 6, 2011

Mood RAYA 2011



heee menyenggeh jee aku..mana tah sampai jee umah tadi laki aku da pass kan thumb drive...hee dia da transfer semua gambar lam tuuu....wahh baru aaa semangat nak feel balik kenangan raya....

Memula plan nak balik Parit Buntar ari senin tuuuu lepas sahur.....nii plan 2 minggu awal tau sebab kakak aku baru start coti...tapi tuu aaaa kalu plan baguih punya last last sure ada halangan...tup tup kakak aku yang kt Parit Buntar pulak nak gerak balik Kuala...wadussss kang kalu balik gak sapa pulak nak sambut aku anak beranak....heehheh anak yatim kematu ooooooo....

Lepas tuu Laki aku pulak kena serang deman selsema...lagi aaa aku kecian kat dian ngan nak drive bulan posa lagi , ngan anak anak yang entah apa apa punya ragam tak tahu lagi....last last aku xcal jeee balik pagi raya....walaupon laki aku kata ok aaa lepas Zohor kita gerak balik...cittt tapi disebabkan aku nii isteri mitali ngan suka relanya aku kata tak payah aaaaa....cian punya pasal...padahal aku dok pikiaq karang sampai da malam sapa pulak nak hidang makan kat aku, nak layan aku ..heheheehh terus tak jadi... lain aa kalau ada mak bapak...syiok aaa sikit sure meriah punya...
adusss SAYU laaaa pulak
Nii tahun ke3 aku sambut raya sebagai anak yatim piatu...sodisss oooooo 
da tak merasa aku makan ketupat daun palas ayaq tangan mak aku ..... tuu aaa masa arwah ada tak mau belajaq nak ikat ketat ketat daun tuuu ...hehehehe

hissss da daaaaaa......kang tak pasal pasal meleleh ayaq liuq, ayaq hingusss aku niii...heheheh

So Pepagi senin tuu aku da angat bontot gi market cari barang....start aaa nak berkungfu apa yang patut....
sempat lee aku wat ayam masak merah, rebus nasi impit segera,wat kuah kacang ngan daging masak itam
tapi satu pon aku tak sempat nak snap gambar....penat oooo ngan nak mengemas aaaa lepas tuuu nak berkejar dighumah MIL lagi.

So pagi raya lepas jeee sembahyang, kenyangkan prot, terus aku cergas paksa anak anak aku posing sebelum gerak balik Parit Buntar...kalau lambat lambat kang comot lee pulak....

meh layan


aku suka gambar niii ingat nak frame tapi  ada jaa tukang rosakkan gambar aku niiii....kalau tak caya cuba tengok tul tul.....aku soh senyum..tapi hasilnya...menyenggeh cam hapa tak...!!!hisssss

Yang kaler MERAH tuu kakak sulung aku ....anak anak aku panggil CHAQ jaaa.....
haaaa nii laaa penyelamat aku selalu selain LAKI aku ...

Sempat lee aku posing ngan boyprend aku niii.... 


banyak kali aaa testing nak snap gambar paling cantik...ada jee yang tukang spoilkan....
nii haaa sekenit tuuu tertiba ngan tak de rasa bersalahnya terus rampas songkok abang dia...citttt...walaupon tomei jeee atas kepala dia......tapi cissssss hanggin aku ....nak copat trus jadi lambat
LETIH ooo melayan...
tapi walaupon letih,penat, sesak napas aku ngan budak 4 orang tuuu....
BUT 

2 comments:

  1. Santekkk nya gambar2 raya... kadang2 gambar candid dgn aksi spontan anak2 lebih menarik kan... selamat hari raya sue...

    ReplyDelete