Wednesday, September 7, 2011

Nasi ganja

opsss jangan konpius okiessss, kang ada yang tgk tajuk pengsannnn..heheheh 
niii sebenarnya 
orang panggil nasi ganja sebabnya sekali pekena kompom nak try lagi....tp memang pon sebabnya aku pon da jatuh hati nan teh ais dia..perhhh mmg kaw gileeeee...

Patut lee pesday masa balik ari tuu laki aku dok sebok SMS kt kawan dia...agaknya tanya tang mana kot kedai tuuu...lepas tuu pesday raya tuuu on da way nak balik Parit Buntar
masa singgah umah kawan dia kt area Gopeng pon isu nasi ganja niii gak dibahaskan..hisssss....tak kosa aku nak layan....

Lepas tuu masa lepak umah kakak aku, laki aku pon sebok dok konfom balik jalan nak terjah kedai tuu ngan abang ipar aku ...hissss....tak kosa aku nak layan gak sebab time tuu aku dok sebok mengemas kain baju....

Masa keluar highway aku tak kisah lagi sebabnya anak dara aku nak singgah buang air.....so aku ok jeee walaupon dok mamai...sebab sepanjang jalan aku dok bantai baca novel "ABM" punya lee tak sabaq nak tau kesudahan ceta Mya & Mika

nak tahu lepak sini ....pada yang kaki novel cam sue okiessss...acik Lana
 
 punya laaa nak tau kesudahan ceta sampaikan sanggup tuu memasak sambil baca.......hisssss bukan lee time aku pegang senduk aku pegang buku.....time aku masak rendang tuu time tunggu daging nak empuk aku layan aaaaa sambung baca...!!! kalau tak mana lee ada masa....

 Dalam dok mamai tuu aku dengar aaa laki aku kata.."perhhhh buka gak kedai ganja niiii" niii gambar lam kedai...(patut aaaa dia tertiba rajin nak ikut sekali family kakak aku giantar anak dara dia kt skoll tunku bainun,upanya ada udang sebalik pinggan)

Memula aku mmg tak teringin pon walaupon aku lom makan tengahhari lagi time tuuu....sebabnya kau kureng makan nasi .....so mmg tak layan aaaa....tapi bila tengok laki aku , zikri,zidane,ain ...memasing ambil sepinggan sorang ngan ayam goreng merah pulak tuuu terus aku angkat bontot giambil sepinggan lagi....
Rasa mmg BEST, pedas......nasi lembut....mmg klassss aaaaa terus aku sound laki aku......
"Best gakk aaaaaa..lein kali kita singgah lagi hehehehe ...." terus dapat jelingan maut dari laki aku ..heheheheehhe


 Merah abis jari jari aku .......sedap punya pasal nasib aku tak jilat jari jari tuuu ikut sunat nabi gitu, sebabnya pedasssssssssss !!!!!

 Teh ais.....aku jarang minum ais...tapi pestime minum mmg best terangkat beb....!!! 
aku siap gi tanya lagi guna brand apa...alih alih amoi tuu kata serbuk maaaa....
maksudnya teh serbuk aaa bukan uncang...tapi mmg terasa sedap ditekak aku.....tekak aku tau tekak kauorg aku tak sure aaaaaa......
terus aku order sampai 2 gelas.......TAPI bila masuk lam keta aku terasa MUAK lee pulak.....
minum susu laggiiiiii !!hambik kau......opsss hampek aku .....!!!
 
 punya lee banyak cawan atas meja..




 Roti Bakar.....nii nak dara aku & anak buah aku si sofea punya
Tapi aku cilok gak ........

Hasilnya memang cedap.....
 2 anak dara a.k.a tuan punya roti batar tadi

 nii pulak anak emas ayah.....tuu merajuk aaa sebab tak reti dok diam...so apalagi kenaaaaa aaaa ngan aku !!!!

 masa aku sampai dah kul 4.00pm tau...time tuu still ramai yang dok keluar masuk makan...
kagum gak aku ngan kedai niii

 Haaaa tgk tuu still ramai berbaris nak makan....aku lupa nak snap lauk pauk dia........
 masa aku masuk memang aku tak perasan nama kedai ni apa..hehehehe tapi bila laki aku snap baru aku ternganga,.......haaa RUMAH TUMPANGAN tuuuuu hehehehe 
adoi laaaaaaaa
It is in a Chinese restaurant , but the nasi kandar is made and sold by Muslim Mamak. He rent a space in the restaurant. 

Aku nak kasi direction aku mmg tak tahu.,.so sapa nak try GPS jeee okiesssssss.. at Jalan Yang Kalsom.

p/s: repo lam goggle pon rata rata puas hati......



2 comments:

  1. lame xpekene nasi ganja...
    padahal dekat jew...
    gian2...

    ReplyDelete
  2. @♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫
    ceroi best kan...padahal pestime da gian tahap gaban...nii dok teringat ingat...!!!

    ReplyDelete