Sunday, July 31, 2016

Jombali, Seksyen 14, Shah Alam

Wau best makan sini ..memang lepas tuu tersandar kenyang sebabnya potion banyak sehhh aku siap share lagi ngan kenit ni.. nasib sebelum keluar perot kosong kalau tak memang rugi seh...
Plan memula nak pegi cari baju kurung jee haaa tudia lepas raya pon sebok mencari baju heee !!! Open house maaaa...itu laaa pompuan sikit sikit baju...shusben aku siap siap jeling lagi bising katanya closet aku dah penuh...heeee

Tapi kalau dah sipeneman kaki makan so memula sampai jee dah mengadu lapaq..nak red velvat laa nak chicken chop laaaa wadussss selera..pusing pusing terus nampak Jombali gigih aku heret dia masuk ..sebabnya lagi lama aku pusing lagi aku pening pilih menu...Restaurant memasing sejengkal sejengkal ada Uncle K, Secret Receipt, Only Mee.


Nasi Goreng Chicken butter..sedap but next time nak try nasi goreng salted egg chicken..banyak review kata sedop..
budak ni chicken chop tak dapa dipisahkan, walaupon separuh dr nasi goreng dah balun tetap berselera bila order dia sampai...
Yessss sedap..thumb up.
Last last lepas makan jangan kan baju aku ..baju kenit juga yang aku hangkut. Sempat laa singgah Jeddan Collection ingat nak ambil satu baju kebarung tapi sama laa pulak dengan yg aku dah ada dari collection mokcun - erma fatimah.


No comments:

Post a Comment