Friday, July 29, 2016

Koleksi Syawal 1437/2016 & Throwback #3 Bangsar

1 Syawal 1437/2016
Dah hujung hujung syawal baru laa aku gigih nak upload, nak storage semua gambar gambar buat kenangan...
Sama macam macam tahun tahun lepas (selepas arwah mak & abah tak ada) memang aku beraya dibandar jeee. Nak balik Parit Bunntar pon tak ada sapa yelah kebanyakan mak mak sedara semua dah tua tua ..memasing duduk dengan anak anak so kebanyakkan diParit Buntar memang tak da sapa..kebetulan kakak aku yang ada kat sana pon dah tukar keAmpang ..jawabnya memang tak laaa kan..
Tapi aku tetap balik...kubur mak abah kat sana kot heee..rumah arwah mak abah pon teguh berdiri lagi..but now rumah arwah abah mak aku buat homestay...haaaa senang.  Sapa sapa yang berhajat or tercari cari homestay bole visit http://pbhomestay69.blogspot.my/ .

lepas tuu reason balik PB juga sebabnya anak bujang sizIkri dok belajar kat situ MRSM Transkrian...jauh tuuu tapi ok laa ada laa juga reason aku nak balik PB..tapi alhamdullilah laa juga sebabniya PB pon dah maju..& zIkri pon memang dah terror area situ so kurang laa risau sikit..
Anak anak bujang Zidane Helmi & Zikri Helmi
Anak dara yang dah besar besar Ain Shahfiqah & Iman Shahzeleen
1st Anak buah side shusben & 1st cucu aku...uittt tua dahhhhh bercucu sehhh
Aina, Wafa & Zidane
Family side shusben - pakusu,makusu,alang,busu - angah jee tak ada beraya rumah mertua.
Aku juga yang nampak tinggi..kalau gambar atas tak nampak sangat sebab shusben pun tinggi...kee diaorg yag ketot haaaa !!
The boys - sepupu sepapat sepapan semua ada...

No comments:

Post a Comment