Friday, July 29, 2016

MRSM Robofair Event,Bentong

Cerita beminggu minggu sudah, baru gigih nak mengupdate kisah anak bujang seminggu lepas raya hari tu.. wakil maktab dalam robofair event. Haa nk sory pepanjang pon sebab aku tak pegikan. Anak bujang ni jee wasap gambar gambar akiviti dia..yelah kat bentong tuuu dia pon maklum ibu dia jenis kalau bole nak 24jam update haaa anak kot..kalau depan mata senang nii jauh tuuu diUtara..

Sabtu ahad baru dapat henpon..time tuu laa bergyut macam zmn aku anak dara bergayut ngan boipren, tapi time tuu kalau bergayut lama lama memang kena hingaq laa dengan arwah mak, arwah abah tak pa sebab aku anak bongsu memang selamat laaaaa.

But now kalau bergayut tak kena marah dah..heee sebabnya shusben aku pon tiap minggu jee sure tanya abg ada call...heee org laki ni nak update jeee..kalau anak call pon cakap 2,3minit mula panggil aku...takde nya nak tanya lebih lebih semuanya aku yang kena update..
aku tak tau aa benda yang depa tengah buat...memulakan ingat swimming pool heeee dah bentuk gitu kan....
Lama juga laa diMRSM, Bentong dari Jumaat malam smpi Isnin
Ni geng geng maktab dia laaa 9org kata nya..ada yang backup player, ada yang kena buat presentation, ada yang kena prepared material.
Ni geng yang nak kena present & demo
Memasing comel & smart..anak akku tuu tak abis dengan earphone...
Sikakak siap wasap abg tanya kenapa kawan dia kaler kot lain....Ain ni yang pelik pelik lain sikit haa mula laaa soalan keluar dari mulut di..selagi abg tak jawab tak puas hati...tapi bila dijawab pon terbit pulak soalan lain...setakat sebab tak da saiz pon berjela wasap dua beradk ini...

Alhamdullilah dapat honorary mention (technology)

No comments:

Post a Comment