Wednesday, October 26, 2011

Pizza Hut...sedapnya.....


Ahad lepas aku pulun gak ajak laki aku meronda ....aka soping tingkap....bosan ooooo ari sabtu ari tuu lepas celebrate besday boy tuu tak sempat nak soping tingkap ngan tengok lampu ..hehhh so apalagi aku pulun aaa dok membodek laki aku soh bawa gipusing pusing kaaa.....apa kaaa...setakat tengok lampu kt KL pon kira orait gak ilang laaa stress 

...dah laaa senin sampai jumaat dok terperap lam opis, jadi dreber bas sekolah lagi  so time cuti laaa baru nak merehatkan minda..........baru bersemangat nak wat keja .....aku nii walau pon keja umah berlambak tapi kalau time cuti rasa nya kena gak nak cuci cuci mata....memang lee letih tapi bagi aku laaaa kena gak ilangkan stress baru aku leh sambung wat keja umah kaaa...apa kee...kalau time cuti terperok lam umah memang mood aku aku kelaut leee....mula laa aku nak marah jeee.....

so kitaorang ke mid valley sebab aku nak cari track siut ngan kasut keja....sempat gak leee ke MPH (rembat 2 novel baru heheheheh) 

lepas cari barang kami masuk pizza time nii pon da kul 930pm orang pon da tak ramai ....


dua anak dara aku..

sementara tunggu order nak sampai "Kita PosIng duLu" kalu tak tak reti nyee nak dok diam....asal turun naik kerusi  jeee kejap kejap nak basuh tangan, kejap kejap nak basuh tangan ....geram aku so nak kasi diam....aku snap gambar gal gals niii banyak2..heheheh


menguap dah sikenit ini

makan time...shazleen with her new hair style...alah alah dora gitu!!!  nii nak story tau dari pandangan aku leeee sejak masuk taska nii nampak leee perkembangan yang bagus...makan pon xmau bersuap dah....pandai leee da sebut 1 sampai 10, lepas tuu doa makan pon da pandai..siap baca kuat kuat lagi...siap berlagu lagi....cun sangat, baju pon da pandai pakai sendiri siap pilih lagi nak pakai apa...cedok bontot pon da pandai tp ngan cara dia lee...but bagi aku nampak ada perubahan ..alhamdullilah.....sekurang kurang nya ada benda yang dia belajar masa aku tinggalkan dia kt taska.....



hmm sedapnya....

No comments:

Post a Comment