Wednesday, April 22, 2015

Zalora:Fesyen Tudung Terkini Wanita Moden

Aku memang jenis rambang mata sikit, nak harapkan mencari kat kedai kedai yang berlambak kat giant tuu kaaa, kat PKNS kaaa semua memang aku malas bukan apa ...lam ati dok pikiaq nak beli lain sampai kedai lain aku capai silap haribulan langsung tak capai apa..mana tak dengan nak tengok sikenit shazleen tuu lagi lepas tuuu dengan siAin pulak time tuu laaa sebok juga menempek nak juga....kejap kejap tanya cantik tak?..cantik tak?...abis aku !! terus menganggu mata dan tangan aku dengan nak membelek tudung lagi tambah dengan laki aku yang sure sure malas nak layan sikenit  tuuu lama lama.....tau laa budak....!!

"cepat sikit ibu..." selang 5minit.."cepat sikit ibu..." hadoi mak nak menyoping pon tak senang.....tak hangkut laki tak bole bank bergerak sedunia tuuu...last last hangkut masuk keta jaaaaa 

Memang spoil sebab tu aku lagi suka belek Instagram, buka FB takpon PC haaaa selamat dah tak yah nak sibuk2 ajar laki meround semua kedai carik tudung kaler matching2...fesyen fesyen bagai dah canggih okeh...ko duduk umah dediam lepas masak , lepas kemas umah...ade line internet...ada online banking..jangan kan baju..kasut..makanan....semua boleh beranak pinak..tudung pon boleh beli online hokeh...

ko duduk jer lah ber-jam memilih tudung depan komputer ker..atau kat hp canggih ko tu..tak yah penat2...panas2 nak gi mencarik...tu kat online tu...berlambak macam2 design ada...macam2 kaler...macam2 jenis...kempis 'purse' aku kat bank tu ooii membayar...tak ley ku tahan napsu serakah bershoping online sekarang ni.....huwaaaaaaa....takpon aku wasap jaa laki tolong bayarkan haaaaa masatuuu berjuta alasan aku bagi haaa selalunya alasan sikenit laaaa senang approved...Sayang laki muahhhhh ckettttt!!!


Tambah nak  memasuk penghujung April dan ini bermakna tinggal lagi dua bulan lebih ja sebelum bulan Ramadhan pertengahan Jun nanti...so apa lagi apa kata skodeng online sure ramai dah siap tempah baju raya kan so jom jom cari tudung pulak untuk digayakan.....kain baju raya aku jaaa belum tempah lagi dok dalam bonet keta...acaner...beli online juga laaa jawabnya kalau tak da sapa yang sudi ambik tempahan lagi....konfen meraung lagi purse aku silap silap koyak rabak.....

tambah tambah sekarang ini dah ramai wanita moden dan bekerjaya minat busana Muslimah dengan pakai hijab yang cun cun ...belit sana belit sini..cun ooo selesa dan cantik sangat...sebab tu aku suka online lagi.. cuba tengok retis kita cam seperti Dato CT, Ziana Zain, Farah Fauzana, Neelofa dan ramai lagi. tudung yang digayakan kreatif dan mengikuti trend fesyen terkini haaaaa harap kan aku nasib ada tutorial kalau tak kelaut juga....

Sebab tu aku pon tertoleh toleh kalau nampak yg pakai cantik cantik...lepas tu pikiaq cam mana nak pakai...lepas tuu balik rumah skodeng fesyen tudung terkini online untuk wanita moden yang sering digayakan oleh ikon-ikon fesyen Muslimah tersebut. 

Jom kali ini aku kongsi dengan semua mengenai beberapa fesyen tudung yang pada pendapat aku sendiri amat fashionable dan trendy. Ringkas dan Menawan!! Cantik dan tertawan gitu 
Instant Shawl – Ini merupakan style atau tudung yang paling aku gemari. Bukan sahaja kini ‘trending’, malah amat mudah dipakai tanpa menggunakan sebarang brooch atau pin tudung.

Wide Shawls – Selain instant shawl, pemakaian wide shawls turut digemari oleh ramai wanita. Dengan menggunakan shawl, si pemakai boleh mencuba pelbagai fesyen lilitan tudung kontemporari yang unik....

Express Hijab – Atau juga dipanggil sebagai tudung sarung merupakan jenis tudung yang paling selesa dipakai. Tudung jenis ini juga boleh anda jadikan sebagai inner dan gunakan selendang di bahagian luar fesyen tudung yang lebih menyerlah. 

Sempoi kan lepas tuu senang...harga mampu milik..mengikut rate yang termampu kan...kompem mesti ada yang siap siap letak purse sebelah dengan mata terbeliak...rambang mata nak pilih...bukan setakat tudung...macam2 ada kat dalam butik online ni...

dah dah..aku nak klik jap kot kot ada yang menikam kalbu.....

No comments:

Post a Comment