Wednesday, November 3, 2010

"Formula TIME", SePaNg Part 2


Dengar speech lagi...

dan laGi..LaGi......

Ni Pon....tapi aku dah beralih arah.....


Me n VeRy da BiG BoSs SecRetAry (NaNy)....n mamat tuuu den tak sure namanya...

Me & NaNy again

Again...tempat yang sama gak hehehhhh ni baru abis lunch so minyak da isi tuu yang bersemagat nak posing tuuu...khemah belakang tuu tempat kitaorg soru
(aku very da Gem......,sah nak kena diet tahap SuPerMan niii....)

aGains

BOLD, CREATIVE,FOCUSED,QUICK,FUN
wiTh EleYna

agains ngan NaNy

haaaa nii yang wat keterujaan aku .
Jom KiTa Go-KaRt

Very da awEsoMe
"l LuV u laaa TiME"
suka wat event-event yang hapenning n terangkat gitu, go-kart yang tengah menunggu driver-drivers

racing form by grouping tau...satu team lam 4 to 5 staffs mix gals n boys

Standard Qualified helmat
(international punya standard tau )

Me in da track...nii selepas 4 round aku nak masuk tukaq tayar...

hehhhh alah alah gitu...best ooooo...dapat bawa lelaju
Gambar aku tgh race tak banyak sangat....ni bukan race pemenang berdasarkan grouping yang leh bawa paling banyak round...1hrs,10 go-kart

Our "TiME" family member on da day....

Memang best tp balik jee umah berbau satu badan nya MinYak.....jenuh aku nak sental balik badan badan n baju aku ..tapi mmg best..Jom kita sambung main kat belakang Stadium Shah Alam pulak....

No comments:

Post a Comment