Tuesday, November 30, 2010

sOpiNg oNLinE LaGi

Barang da sampai....haaaa aku da malas nak sopping kat mall, on line jee sonang tak payah aku nak bersesak memilih, beratur nak membayaq lagi...payah - payah....tapikan laki aku kata ."iya laaa tuuuuu hangat hangat taik ayam....."Kalau da jenis vampire soping....xpayah le nk ada azam....."hehhhhhhhh



 Tapi bukan barang aku pon....tak lein dan bukan sikenit shazleen niiiiiiii..aku beli 2 pasang gown...

Terus nak melaram.....tergeleng geleng mata aku ...sikkk wah siap tengok katalog IKEA lagi tuuu.....haaaa pilh pilih..Mr. Provider aka the ayah ada hhhhhheeeee....

 niii satu lagi ...wah anak aku da besaq nuuu Time flies huh? Before I know it, I’ll be preparing for her wedding pulak.iskskkkk.....
Tara gojes tak.....!!!!! dia pakai gown niii nampak mmg cam da besaq!!
Tengah dengar aku dok mumbling..coz dia kecoh nak keluar naik besikal...kat luaq tuuu ujan renyai renyai...naya jee karang aku gak terkantoi ngan ayah dia.... (during that time laki aku da nak smpi)

No comments:

Post a Comment